کد خبر : 1744026 | 26 اسفند 1399 ساعت 13:56 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: مقابل استقلال و پدیده مستحق باخت نبودیم

مربی تیم فوتبال پیکان می گوید که کسب نتیجه مساوی در بازی فردا نه به درد آنها می خورد و نه به درد ذوب آهن.

پاشایی: مقابل استقلال و پدیده مستحق باخت نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال پیکان و ذوب آهن فردا در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: فکر می کنم ذوب آهن یک تیم خوب و با کیفیتی است و فردا بازی سختی را در پیش داریم که مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و هدف ما پیروزی و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است. همین هدف را ذوب‌آهن هم دارد تا خودشان را از تیم های قعر جدول جدا کنند و همین مسئله کار را برای ما سخت و دشوار می کند.


او گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که تیم ذوب‌آهن در کادرفنی انجام داده و نتایج خوبی هم کسب کرده، فردا یک بازی خیلی زیبا را شاهد باشیم و امیدوارم که بتوانیم در کنار یک بازی خوب، سه امتیاز دیدار را هم کسب کنیم.


پاشایی درباره دو باخت پیاپی مقابل استقلال و پدیده گفت: در دو بازی گذشته مقابل پدیده و مقابل استقلال در جام حذفی، مستحق باخت نبودیم. فکر می کنم در بازی با پدیده اشتباه تأثیرگذاری که داور مرتکب شد باعث شکست تیم شد. در دیدار مقابل استقلال هم با جوانانی که در ترکیب داشتیم، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و با تمام احترامی که برای استقلال قائلم، ما در آن بازی مستحق باخت نبودیم. خودمان بازی را ما چند بار دیدیم و آنالیز کردیم و حتی می ‌توانم بگویم اشتباهات داوری در شکست مقابل استقلال تأثیرگذار بود.


وی درباره اینکه پیکان در 7 بازی گذشته فقط در یک دیدار برنده شده و آیا از این روند راضی است، گفت: کیفیت تیمی ما واقعا کیفیت خوبی است و بازی‌ها را نگاه می‌ کنیم، خیلی امیدواریم که در بازی های آینده این ناکامی را از لحاظ نتیجه گیری و کسب امتیاز را جبران کنیم. خیلی تیم خوب و جوانی داریم و امیدواریم اشتباهات این بازیکنان جوان و همینطور کادرفنی به حداقل برسد تا برای بازی های آینده، در کنار بازی های باکیفیتی که انجام می دهیم، بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.


پاشایی درباره اینکه جدول لیگ تا پایان هفته هجدهم را چقدر براساس عدالت فوتبال می بیند، گفت: به هر حال تیم‌هایی که به لحاظ مالی مشکلی نداشتند، فکر می کنم خیلی خوب نتیجه گرفتند، توانستند بازیکنان خوب و با کیفیتی از ابتدای فصل بگیرند. هر سال در لیگ ما تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور همیشه بالای جدول بوده‌اند و امسال با توجه به نبود تماشاگران عزیز، لیگ خیلی نزدیکی را شاهد هستیم و فکر می کنم تقریبا به جز یکی دو تیم، سایر تیم ها در جایگاه واقعی خودشان هستند.


مربی پیکان درخصوص اینکه روز پنج شنبه نقل و انتقالات نیم فصل به اتمام می رسد و آیا پیکان بازیکن دیگری را جذب می کند یا خیر، گفت: ما هنوز برای جذب بازیکن جای خالی داریم. در این مدت هم تعدادی بازیکن با کیفیت و جویای نام در کنار بازیکنان با تجربه جذب کردیم. بازیکنانی که انگیزه خیلی زیادی برای نشان دادن خودشان دارند و امیدوارم که هم آنها بتوانند به باشگاه پیکان کمک کنند و هم باشگاه پیکان سکوی پرتابی برای آنها باشد. با توجه به مسائل مالی باشگاه پیکان، اما آقای محمدی تلاش خود را کردند. ما می دانستیم که نمی توانیم ستاره جذب کنیم ولی بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم و امیدوارم در نیم فصل دوم نشان دهیم که بازیکنانی که جذب شده‌اند در کنار بازیکنان قدیمی، چه کیفیت خوبی دارند.


وی درباره بازیکنان مصدوم یا محروم پیکان برای بازی فردا مقابل ذوب آهن گفت: محمد ابراهیمی همچنان مصدوم است، اما محرومی برای این بازی نداریم.

دیدگاه‌ها