کد خبر : 1744067 | 26 اسفند 1399 ساعت 16:50 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با هفت غایب مقابل ماشین سازی

کاروان استقلال راهی تبریز شد که در این سفر، آبی پوشان هفت بازیکن خود را به همراه ندارند.

استقلال با هفت غایب مقابل ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از بازگشت فرهاد مجیدی، موفق شده است دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و حالا آبی پوشان امیدوارند با پیروزی مقابل ماشین سازی که دچار تغییرات بر روی نیمکت خود نیز شده است، فاصله شان را با صدر حفظ کرده و در صورت توقف سپاهان یا پرسپولیس، این اختلاف کمتر شود.


اما کاروان استقلال در حالی راهی تبریز شد که در این سفر، آبی پوشان هفت بازیکن خود را به همراه ندارند. شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان با اجازه کادرفنی، راهی مرخصی شد و اکنون در کشور فرانسه به سر می برد. قرار است او در سال نو به ایران بازگردد.


محمد دانشگر دیگر بازیکن غایب استقلال در این بازی است. مدافع آبی پوشان پس از حواشی پیش آمده، در اختیار باشگاه قرار گرفته و مشخص نیست بالاخره او از جمع شاگردان مجیدی جدا خواهد شد یا پس از پادرمیانی های هم تیمی هایش، سرمربی استقلال او را می بخشد.


فرشید باقری که چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت نمی کند، امروز نیز در تمرینات حاضر نشد تا همچنان شایعات جدایی او به گوش برسد. او سومین بازیکن غایب استقلال در سفر به تبریز است. هروویه میلیچ نیز که به تازگی به ایران بازگشته، تنها در دو جلسه تمرینی با آبی پوشان به تمرین پرداخت و از لیست تیم خط خورد.


آرمان رمضانی و سعید مهری خریدهای جدید استقلال نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه با تیم به تبریز نرفتند. عرفان گل محمدی نیز که با سجاد آقایی معاوضه شد، از لیست آبی پوشان خط خورده است.

 

دیدگاه‌ها