کد خبر : 1744103 | 26 اسفند 1399 ساعت 19:52 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: غلبه بر اتلتیکو با سیمئونه دشوار است

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی کسب پیروزی مقابل اتلتیکومادرید را دشوار می داند.

توخل: غلبه بر اتلتیکو با سیمئونه دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیدار رفت و در مسابقه ای در بخارست به میزبانی اتلتیکومادرید، با گل فوق العاده اولویه ژیرو این تیم را مغلوب کرد. حالا و در آستانه دیدار برگشت، توماس توخل در کنفرانس خبری حاضر شده و مدعی شد تمام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان می توانند این فصل عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

 

دیدار مقابل اتلتیکومادرید: "من کم و بیش انتظار مسابقه ای مانند بازی رفت در بخارست دارم. بازیکنانی چون کایرن تریپپر، کاراسکو و رائول خیمنز در خط دفاعی و توماس لمار و یورنته نیز در وسط زمین شرایط مسابقه را تغییر می دهد. اما به طور کلی معتقدم بازی کردن مقابل اتلتیکومادرید دشوار است، زیرا قادر به یافتن فضاهای موجود در خط دفاعی ما هستند و ایجاد موقعیت برابر این تیم بسیار سخت است.

 

1581891

 

من معتقدم که هر باشگاهی دارای DNA و ویژگی های منحصر به قرد خود است. با وجود دیگو سیمئونه، شکست دادن اتلتیکومادرید دشوار است و این موضوع به دلیل نظم و دفاع قوی و سازمان یافته آنها است. آنها کیفیت فوق العاده ای برای حمله و انجام بازی مالکانه داشته و تیمی سرسخت محسوب می شوند.

 

هر تیمی که در مرحله یک هشتم نهایی حضور پیدا کرده برای قهرمانی بازی می کند و در این شکی نیست. تمام 16 تیم حاضر در این می توانند در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. من از حضور در باشگاه چلسی بسیار خوشحالم و من از سبک بازی کردن و مبارزه بازیکنانم رضایت دارم.

 

آیا چلسی مدعی قهرمانی است؟ حتی اگر من به این سوال پاسخ دهم، شرایط بازی فردا چه تغییری می کند؟ اشکالی ندارد و شما می توانید چنین سوالی را مطرح کنید، اما من به هیچ وجه پاسخ نمی دهم.

 

ما می خواهیم مانند مسابقات اخیر خود با تمام توان و انرژی بازی کرده، دروازه حریف را باز کنیم و در عین حال از این رقابت لذت ببریم. می خواهیم در این مسابقه بزرگ پیروز شویم. آنچه در لیگ قهرمانان اتفاق می افتد از دست ما خارج است و ما باید کاری کنیم که در توان مان است که این کار کسب پیروزی در مسابقه فردا شب خواهد بود."

دیدگاه‌ها