کد خبر : 1744147 | 27 اسفند 1399 ساعت 01:20 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

سیتی 2-0 گلادباخ: صعود بی‌دردسر آبی‌ها

منچسترسیتی با پیروزی 2-0 مقابل گلادباخ و برتری 4-0 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

سیتی 2-0 گلادباخ: صعود بی‌دردسر آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت با دو گل حریف آلمانی را شکست داده بودند، امشب هم به لطف گل های کوین دی بروین و ایلکای گوندوگان همان نتیجه را تکرار کردند و به جمع 8 تیم پایانی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ رسیدند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7، روی پاس کانسلو، فیل فودن صاحب اولین موقعیت بازی شد اما ضربه او را یان زومر با یک واکنش سریع به بیرون زد.

گلاباخ خیلی سریع به این حمله واکنش نشان داد  و در دقیقه 8، امبولو که با پاس اشتیندل صاحب موقعیت شده بود، می توانست دروازه سیتی را باز کند اما ضربه او علی رغم که با برخورد به استونز منحرف شده بود، توسط ادرسون دفع شد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 12، دی بروین سیتی را پیش انداخت. او که با پاس محرز پشت محوطه جریمه گلادباخ صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی، دروازه زومر را باز کرد.

 

 

1582944

 

گلادباخ برای زدن گل تساوی پیش کشید اما این سیتی بود که خیلی سریع به گل دوم رسید. فیل فودن بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق او را گوندوگان با یک ضربه حساب شده از زومر عبور داد و حساب کار را 2-0 کرد.

 

1582945

 

تیم آلمانی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، حملاتش را از سر گرفت اما باز هم این سیتی بود که موقعیت های بهتری داشت. در دقیقه 26، گوندوگان در موقعیت مشابه با گل دوم، می توانست بار دیگر دروازه گلادباخ را باز کند اما این بار زومر دروازه تیمش را نجات داد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول این بازیکنان گلادباخ بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه سیتی ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس در عمق گوندگان، این ریاض محرز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 56، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که رامی بن سبعینی دروازه سیتی را باز کند اما حضور به موقع روبن دیاز، مانع از گلزنی مدافع چپ گلادباخ شد.

 

1582946

 

سیتی در دقایق 66 و 67 دو موقعیت خوب داشت و می توانست اختلاف را بیشتر کند اما ضربات محرز راهی به چهارچوب دروازه گلادباخ پیدا نکرد.

در دقایق پایانی بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا در نهایت بازی با همان دو گل نیمه اول به سود سیتی به پایان برسد.

دیدگاه‌ها