کد خبر : 1744232 | 27 اسفند 1399 ساعت 13:45 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از حذف برابر سیتی؛

مارکو روزه: سیتی به اندازه یک خرس قوی بود

بوداپست جای خوبی برای تیم های آلمانی نیست و شب گذشته مونشن گلادباخ نیز برابر منچسترسیتی حذف شد و از راه یافتن به دور یک چهارم پایانی چمپیونزلیگ بازماند.

مارکو روزه: سیتی به اندازه یک خرس قوی بود

به گزارش "ورزش سه"، در اتفاقی عجیب هر چهار بازی تیم های آلمانی در چمپیونزلیگ که به استادیوم پوشکاش در بوداپست منتقل شد، با شکست 2-0 تیم های بوندس‌لیگا به پایان رسید. اول لایپزیش در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2-0 به لیورپول باخت و حالا بوروسیا مونشن گلادباخ برابر منچسترسیتی در دور یک هشتم نهایی به نتیجه ای مشابه دست یافته است.

اگر در آینده نیز تیم های آلمانی به کشور سومی برای برگزاری بازی هایشان نیاز پیدا کردند، شرط عقل آن است که به سراغ پایتخت مجارستان نروند!

اینکه اگر بازی ها مثل همیشه در ورزشگاه های خانگی تیم ها برگزار می‌شد، آیا ممکن بود نتیجه ای متفاوت رقم بخورد، چیزی است که هرگز نخواهیم فهمید. در اصل می شود گفت که دو تیم لیگ برتری حریفانی بسیار قدرتمند و در حد و اندازه هایی بسیار بزرگتر از دو تیم بوندسلیگایی بودند. در مورد اختلاف سطح منچسترسیتی و مونشن گلادباخ که می توان گفت سیتی حداقل دو برابر بزرگتر و قدرتمندتر از حریف خود بود.

 

1583051

 

مارکو روزه، سرمربی مونشن گلادباخ، با تایید اختلاف سطح فاحش تیمش و سیتیزن ها، گفت: "حریف ما به اندازه یک خرس قوی بود. مجبورید این را بدون حسادت تایید کنید. منچسترسیتی در فرم واقعا خوبی است چه با توپ و چه بدون توپ."

امیدهای اندک گلادباخ پس از شکست 2-0 در بازی رفت، در بازی برگشت به سرعت از بین رفت. در دقایق ابتدایی بازی مونشن گلادباخ سعی داشت تا با دوندگی ساختار سیتی را به هم بریزد و آنها را وادار به اشتباه و از دست دادن توپ کند. شاگردان مارکو روزه امید داشتند تا بتوانند اعصاب سیتیزن ها را به هم بریزند. اما در عوض کوین دی بروین با یک گل رویایی در دقیقه 12 و ایلکای گوندوگان با گل دقیقه 18 خود کار را برای گلادباخ تمام کردند.

 

1583052

 

درست است که جهان فوتبال شگفتی های بسیاری به خود دیده، اما زدن چهار گل به منچسترسیتی آن هم از سوی این تیم مونشن گلادباخ؟ این دیگر امیدی واهی بود.

مارکو روزه افزود: در کل برتری آنها خیلی خیلی واضح و روشن بود. فقط می شود به آنها تبریک گفت. مجبوری این برتری را به رسمیت بشناسی. آنها توپ را خیلی خوب در زمین به حرکت در می آوردند و ما را نیز تحت کنترل قرار دادند. اما با این وجود ما رویکرد خوبی در این بازی داشتیم و موقعیت های بیشتری نسبت به بازی رفت ایجاد کردیم. در کل اما انتظار بیشتری داشتیم."

 

این هفتمین باخت پیاپی مونشن گلادباخ و هشتمین باخت این تیم در 9 بازی گذشته بود، در تاریخ مونشن گلادباخ تنها ولف ورنر در سال 1989 تعداد باخت پیاپی بیشتری کسب کرده است!

دیدگاه‌ها