کد خبر : 1744264 | 27 اسفند 1399 ساعت 16:26 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

چرا استمفوردبریج میزبان دیدار چلسی-اتلتیکو است؟

دیدار برگشت یک هشتم نهایی بین چلسی و اتلتیکو امشب در استمفورد بریج لندن برگزار خواهد شد.

چرا استمفوردبریج میزبان دیدار چلسی-اتلتیکو است؟

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش بازی رفت دو تیم نه در وندامترپولیتانوی مادرید که در بوداپست مجارستان برگزار شد؛ در حالی که اتلتیکو میزبان بازی بود.

در نهایت چلسی با گل اولیویه ژیرو پیروز شد و امشب بازی برگشت دو تیم در لندن و ورزشگاه اختصاصی چلسی به انجام می رسد. براساس قوانین قرنطینه اسپانیا هیچ شهروند انگلیسی نمی تواند وارد خاک این کشور شود و به همین دلیل اتلتیکو نتوانست از حق میزبانی اش استفاده کند. بازی برگشت دو تیم اما در لندن به انجام می رسد.

 

 

1583048

 

 

این در حالی است که در دو مورد مشابه دیگر که طرف میزبان تیم انگلیسی بوده، بازی در ورزشگاه بی طرف برگزار شده است. لیورپول و منچسترسیتی برابر لایپزیش و گلادباخ نتوانستند از حق میزبانی خود استفاده کنند ولی چلسی شرایطی متفاوت دارد.

دلیل اصلی به قوانین متفاوت آلمان و اسپانیا بر می گردد. لایپزیش و گلادباخ در صورت سفر به انگیس، در برگشت باید دو هفته قرنطینه می شدند ولی اتلتیکو می تواند به انگلیس برود و طبق قوانین، بدون مشکل هم به اسپانیا برگردد.

هر دو بازی رفت و برگشت لیورپول-لایپزیش و سیتی-گلادباخ در مجارستان به انجام رسید ولی چلسی امشب می تواند از حق میزبانی خود استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها