کد خبر : 1744320 | 27 اسفند 1399 ساعت 19:19 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد فوق العاده گواردیولا استمرار یافت

عملکرد منچسترسیتی در این فصل فوق العاده و قابل تحسین بوده است.

رکورد فوق العاده گواردیولا استمرار یافت

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در دیدار رفت و در آلمان نیز موفق به کسب پیروزی برابر گلادباخ شده بود، دیشب نیز با دو گل در استادیوم اتحاد برابر این تیم به برتری رسیده و مقتدرانه راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد. این دو گل بدان معنا بود که منچسترسیتی در حالی که بخش قابل توجهی از فصل باقی مانده، به رکورد 100 گل در همه مسابقات دست یافته است.

 

1582944

 

اما رکورد پپ گواردیولا در این میان فوق العاده است. او در طول دوران مربیگری خود 12 فصل هدایت بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی را به عهده داشته و در تمامی این فصول تیم های او حداقل 100 بار در یک فصل موفق به گلزنی شده اند و این رکورد با برتری دیشب سیتی برابر گلادباخ حفظ شد. در کل پپ گواردیولا 686 بار روی نیمکت مربیگری حضور یافته و تیم های تحت هدایت او 1717 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده اند.

 

اما این فصل قدرت تیم گواردیولا تنها مختص به خط حمله درخشان این تیم نیست. منچسترسیتی در این فصل و بعد از گذشت هشت بازی در لیگ قهرمانان تنها یک گل دریافت کرده و از نظر دفاعی نیز فوق العاده ظاهر شده است. منچسترسیتی در لیگ برتر با اقتدار در صدر جدوا قرار داشته و امید اول قهرمانی محسوب می شود. این تیم در جام اتحادیه به فینال و در جام حذفی به نیمه نهایی راه یافته و در لیگ قهرمانان نیز از بخت قابل توجهی برای کسب اولین عنوان قهرمانی برخوردار است.

دیدگاه‌ها