کد خبر : 1744323 | 27 اسفند 1399 ساعت 19:23 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر:گاهی یک جام برخی ضعف ها را پنهان می کند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است این تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده است.

سولسشر:گاهی یک جام برخی ضعف ها را پنهان می کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا رو در روی میلان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که شیاطین سرخ در مسابقه رفت تا لحظات پایانی از حریف خود پیش بودند اما گل دقیقه 92 سیمون کیائر کار را به تساوی کشاند تا حساسیت بازی برگشت دو چندان شود.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل میلان گفت: " اینکه ما در این لحظه چقدر پیشرفت کرده ایم چیزی است که دیگران باید آن را تشخیص دهند. قطعاً همه ما در این باشگاه خواهان کسب جام ها هستیم اما برخی مواقع رقم خوردن این اتفاق می‌تواند باعث پنهان شدن مسائل دیگر شود. البته وضعیتی که ما در لیگ داشته ایم نشان می‌دهد که کاملاً در این مسابقات پیشرفت کرده ایم چرا که اکنون 12 امتیاز نسبت به همین مقطع در فصل گذشته بیشتر داریم."

 

 

1583164

 

 

حضور در سن سیرو: " بازی کردن در این استادیوم وقتی که پر باشد احساس فوق العاده ای به شما می دهد. با این حال ماه فردا در شرایط ویژه و البته متفاوتی در اینجا به میدان می‌رویم. امشب کمی در استادیوم راه خواهیم رفت تا بیشتر با جو موجود آشنا شویم."

 

شایعات جدایی دونی فن دبیک: " دونی خیلی جدی روی ریکاوری خود تمرکز کرده و به شدت سعی می‌کند تا در مسابقات بعدی با آمادگی کامل ظاهر شود."

 

وضعیت مصدومان: " در مورد آنتونی مارسیال او قطعاً نمی‌تواند در بازی فردا حاضر باشد. ادینسون کاوانی طی روزهای اخیر با تیم تمرین کرده اما هنوز اوضاع او باید مورد بررسی قرار گیرد. او یک کمک ویژه برای تیم است و در روزهای اخیر تمرین کرده و مشکلی برای مسابقه فردا ندارد."

 

 

1583163

دیدگاه‌ها