کد خبر : 1744366 | 27 اسفند 1399 ساعت 21:56 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقش ویژه یک شوتزن قهار در پیروزی پیکان(عکس)

مهاجم تیم پیکان با ضربه ای دیدنی تیمش را مقابل ذوب آهن به برد رساند.

نقش ویژه یک شوتزن قهار در پیروزی پیکان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امروز در چارچوب رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل ذوب آهن به برد برسد و جایگاهش را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود ببخشد.


دیدار پیکان و ذوب آهن یک مسابقه حساس برای دو تیم بود و همانطور که مربیان دو تیم هم اعلام کردند بازی جذابی را شاهد نبودیم. اگرچه پیکان بهتر از ذوب آهن بازی را کنترل کرد و فوتبال منطقی ای را به نمایش گذاشت اما گل این تیم حاصل حرکت زیبای امین درویشی بود.


مهاجم باسابقه فوتبال ایران در دقیقه 49 در شرایطی که هیچ کس انتظارش را نداشت یک شوت غافلگیر کننده و محکم را روانه دروازه ذوب آهن کرد که تور دروزاه را به لرزه در آورد.


درویشی که در این فصل یک گل دیگر نیز روی شوت های محکم خود به ثمر رسانده، در بازی امروز دو بار دیگر هم با استفاده از قدرت ضربه زنی خود دروازه ذوب آهن را به خطر انداخت که یکبار بهزادی دروازه بان ذوب آهن آن را برگشت داشت و یکبار هم ضربه اش از کنار دروازه عبور کرد.


او در نیمه اول مسابقه امروز با ذوب آهن هم با یک استارت زیبا و فوق العاده در حالی که میلاد جهانی در موقعیت تک به تک با دروازه بان پیکان قرارداشت به توپ رسید و اجازه نداد مهاجم ذوب آهن ضربه نهایی اش را بزند و دروازه تیمش را نجات داد.


بی تردید درویشی یکی از ارکان پیروزی خودروسازان مقابل ذوب آهن بود که حالا با اعتمادی که مهدی تارتار نسبت به او دارد در آینده بیشتر هم از او خواهیم شنید.

 

1583210

دیدگاه‌ها