کد خبر : 1744402 | 28 اسفند 1399 ساعت 02:07 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: ممکن بود نتیجه خجالت آور شود

سیمئونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو از عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان رضایت دارد.

اینزاگی: ممکن بود نتیجه خجالت آور شود

به گزارش "ورزش سه"، امشب لاتزیو در خانه بایرن مونیخ با نتیجه 1-2 مغلوب شده و در نهایت برابر مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان وداع کرد. سیمئونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی مدعی شد لاتزیو بعد از سالها در لیگ قهرمانان حضور یافته و رسیدن به همین مرحله نیز مایه افتخار آنها بوده است.

 

سیمئونه اینزاگی گفت: "بعد از نتیجه بازی رفت اگر با رویکرد صحیح وارد میدان نمی شدیم ممکن بود با نتیجه ای خجالت آور زمین بایرن مونیخ را ترک کنیم. با این حال من معتقدم امشب عملکرد کلی خوبی داشتیم و با افتخار این رقابت ها را ترک می کنیم، زیرا در شش بازی گروهی شکست نخورده بودیم. به خاطر اتفاقات مسابقه رفت حسرت می خوریم، اما فکر می کنم در برابر قهرمان باشگاه های اروپا و جهان امشب خوب کار کردیم.

 

1583267

 

بازی کردن مقابل برخی تیم ها آسان نیست و بایرن مونیخ نیز یکی از آنهاست. هدف ما صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود که بدون حتی یک شکست به آن رسیدیم و به ماجراجویی های خود در اروپا واقعا افتخار می کنیم. همیشه بازی کردن در برابر بایرن بسیار دشوار است و اشتباهات بازی رفت باعث بدتر شدن شرایط شد.

 

بایرن مونیخ نماد بالاترین هدف هر مجموعه ای در سطح باشگاهی است. شگفت انگیز است به این سطح نزدیک شویم، اما ما باید به یاد داشته باشیم که لاتزیو پس از 13 سال به لیگ قهرمانان بازگشت و بعد از 20 سال به مرحله یک هشتم نهایی رسید، بنابراین این یک گام بزرگ برای ما بود. حالا ما می خواهیم ثبات پیدا کرده و سال آینده نیز دوباره در این مسابقات شرکت کنیم."

دیدگاه‌ها