کد خبر : 1744403 | 28 اسفند 1399 ساعت 02:16 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سیمئونه به عصبانیت لوییس سوارز

دیگو سیمئونه اعتراف کرد چلسی در بازی امشب تیم برتر میدان بوده است.

واکنش سیمئونه به عصبانیت لوییس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید با قبول شکست 0-2 در خانه چلسی و با توجه به شکست با یک گل در بازی رفت خیلی زود با این فصل لیگ قهرمانان وداع کرد. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی در پایان این دیدار مدعی شد جایی برای پشیمانی و حسرت خوردن وجود ندارد و اتفاقات این مسابقه برای آنها تجربه خواهد شد.

 

دیگو سیمئونه گفت: "وقتی حریف شما تیم بهتری است باید به آنها تبریک بگویید. ما سعی کردیم بازیکنان چلسی را در زمین تحت فشار قرار دهیم و برای رسیدن به این هدف تلاش کار کردیم. اما نمی توانستیم آنطور که دوست داریم روی دروازه این تیم حمله کنیم.

 

1583268

 

بازی کردن در رقابت های لیگ قهرمانان همیشه دشوار بوده است و نباید سفرهای اتلتیکومادرید به کشورهایی چون روسیه و آلمان را فراموش نکنیم، زیرا این فصل واقعا برای ما سخت بوده است. واقعیت این است که ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم و به نظر من آینده امیدوار کننده ای در پیش داریم.

 

ما تلاش کردیم با پرس شدید بازیکنان چلسی را تحت فشار قرار دهیم، اما آنها به خوبی قادر بودند چگونه از زیر این فشار خود را رهایی بخشند. شرایط مسابقه در بازی رفت برابر بود، اما چلسی امشب تیم برتر زمین بود. پشیمانی بعد از پایان مسابقه بسیار آسان است. سوال بهتری از من بپرسید، زیرا بعد از بازی هیچ مشکلی قابل حل نیست و برای من جای پشیمانی وجود ندارد. مواردی در این دیدار وجود داشت که می تواند به درد آینده بخورد.

 

عصبانیت لوییس سوارز بعد از تعویض؟ طبیعی است که هر بازیکنی بخواهد به حضور در میدان ادامه دهد. ما به این نتیجه رسیدیم در فاز هجومی شرایط بهتری برای حمله کردن پیدا می کنیم و به همین دلیل این کار را کردیم."

دیدگاه‌ها