کد خبر : 1744413 | 28 اسفند 1399 ساعت 09:45 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ صدرنشینی شهرداری همدان و مس شهر بابک

پرونده دور رفت بازی های لیگ 2 در گروه الف و ب در حالی بسته شد که هنوز برخی از تیم ها بازی معوقه پیش رو دارند.

لیگ 2؛ صدرنشینی شهرداری همدان و مس شهر بابک 

به گزارش "ورزش سه"، بازی ها در دو گروه 14 تیمی در جریان است که در پایان تیم های اول بهمراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. در گروه الف شهرداری همدان صدرنشین است که در بازی این هفته موفق شد جدی ترین رقیب خود یعنی علم و ادب تبریز را با یک گل شکست دهد. شهرداری همدان در حالی در صدر جدول گروه الف جولان می دهد که پاس همدان در گروه ب حال روز خوبی در جدول رده بندی بازی ها ندارد. هم چنین علم و ادب تبریز در حالی با 3 امتیاز کمتر در رده دوم جدول ایستاده که یک بازی معوقه در کارنامه دارد. 

 

ویستا توربین با مربیگری فرشاد پیوس هم چنان یکی از مدعیان جدی صعود در گروه الف بشمار می رود. این تیم در بازی این هفته در برابر تیم خوب امید گناوه به تساوی یک بر یک دست یافت تا اختلاف امتیازش با صدرنشین با 4 امتیاز برسد. با توجه به اینکه دور برگشت بازی ها باقی مانده فرشاد پیوس و تیمش می توانند به جبران این اختلاف امیدوار باشند به خصوص که فرشاد پیوس فصل گذشته این مسیر را با چوکای تالش تجربه کرد. 

 

در گروه ب مس شهر بابک هم چنان صدرنشین است. این تیم در هفته پیش رو با برتری در خانه تیم عقاب 26 امتیازی شد. برابری امتیازات صدرنشین گروه الف و ب در نوع حود جالب است. نف امیدیه سایه به سایه، مس شهر بابک حرکت می کند. البته این تیم در هفته جاری فرصت خوبی داشت تا با برتری در خانه تیم اترک بجنورد صدرنشینی را تجربه کند که در نهایت شکست خورد و 25 امتیازی باقی ماند. شاهین بندرعامری که تنها تیم دسته دومی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است و در مرحله پیشین بازی ها تیم دسته اولی استقلال ملاثانی را حذف کرد در تهران دست بکار بزرگی زد و موفق شد تیم میلاد مهر تهران را یک بر صفر شکست دهد. شاگردان رضا نظر زاده مربی بوشهری که اولین فصل حضور در لیگ 2 را تجربه می کنند و تیم جوان و جویای نامی هستند با این روند شانس زیادی برای تبدیل شدن به مدعی جدی صعود به لیگ دارند. این نتیجه ثابت کرد آنها علاوه بر جام حذفی دوست دارند در لیگ 2 به ماجرا جویی خود ادامه دهند. 

 

نگاهی خواهیم داشت به نتایج بازی ها در هفته 13 و جدول دو گروه: 

 


نتایج هفته 13 – گروه الف 
*سپیدرود رشت۰ - ۰شهرداری بندرعباس
*ایرانجوان بوشهر۳ - ۲ملی حفاری اهواز
*محتشم تبریز۲ - ۱  اسپاد تهران
شهرداری همدان۱ - ۰علم و ادب تبریز
فولاد نوین اهواز۲ - ۰نفت و گاز گچساران
*آوالان کامیاران۱ - ۱مس نوین کرمان
*ویستا توربین تهران۱ - ۱امید گناوه

 

نتایج هفته 13 – گروه ب 
*عقاب تهران۰ – ۱مس شهر بابک
*سردار بوکان۱ - ۱  شهید قندی یزد
*اترک بجنورد۱ - ۰نفت امیدیه
*شمس آذر قزوین۰ - ۴نیروی زمینی تهران
*شهرداری بم۲ - ۱  شهدای بابلسر
*میلادمهر تهران۰ - ۱شاهین بندر عامری
*شهرداری ماهشهر۲ - ۱پاس همدان

دیدگاه‌ها