کد خبر : 1744420 | 28 اسفند 1399 ساعت 10:10 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

چوپوموتینگ:

از بازی و تمرین کنار لواندوفسکی خیلی خوشحالم

اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم کامرونی بایرن‌مونیخ، تمجید ویژه ای رابرت لواندوفسکی انجام داد.

از بازی و تمرین کنار لواندوفسکی خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در دیدار برگشت برابر لاتزیو به میدان رفت و با دو گل رابرت لواندوفسکی و اریک ماکسیم چوپوموتینگ به پیروزی 2-1 رسید؛ موضوعی که باعث شد باواریایی‌ها در مجموع با کسب پیروزی 6-2 راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

 

 

1583284

 

 

اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم کامرونی بایرن مونیخ، زننده یکی از گل های این تیم در بازی دیشب برابر لاتزیو گفت: " ما قبل از مسابقه به خود گفتیم که دیدار رفت تمام شده است، حتی اگر با وجود پیروزی 4-1 شانس زیادی برای صعود داشته باشیم. فکر می کنم که اتفاقا این مسئله را جدی گرفتیم و موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم. این یک پیروزی مهم برای ما بود و فکر می کنم که لیاقتش را داشتیم. البته من هم بسیار خوشحال هستم که موفق به گلزنی شدم."

 

چوپوموتینگ در ادامه پیرامون ادامه روند فوق العاده رابرت لواندوفسکی نیز گفت: " لواندوفسکی بازیکن فوق العاده ای است و من از تمرین و بازی کردن کنار او بسیار خوشحال هستم. او همچنین یک شخص بسیار عالی است. دیوانه وار است که در هر بازی با تعداد گل هایی که به ثمر می رساند کیفیت بالای خود را به نمایش می‌گذارد. ما امیدواریم که او همین گونه ادامه دارد چرا که می خواهیم تا آنجا که ممکن است ادامه دهیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم."

 

 

1583285

دیدگاه‌ها