کد خبر : 1744451 | 28 اسفند 1399 ساعت 11:40 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

رئال مادرید و مخالفت جدی با عمل جراحی ادن هازارد

به نظر می‌رسد که برخلاف صحبت‌های مطرح‌شده ادن هازارد تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت.

رئال مادرید و مخالفت جدی با عمل جراحی ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد روزهای کابوس واری را در رئال مادرید پشت سر می گذارد. ستاره بلژیکی در همان اوایل فصل اول حضور خود در این تیم دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا به حال با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کرده است؛ اتفاقاتی که اجازه نداده ستاره بلژیکی انتظارات هواداران لوس بلانکوس را برآورده کند.

 

 

1582571

 

 

هازارد هفته گذشته در دیدار رئال مادرید برابر الچه چند دقیقه فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد تا این امیدواری ایجاد شود که او بعد از اتمام مصدومیت خود آماده بازگشت قدرتمند به میادین شده است. با این حال پس از این مسابقه در اتفاقی شوکه کننده مشخص شد که او دوباره دچار آسیب دیدگی شده است.

 

طی روزهای اخیر بحث‌های زیادی در رابطه با احتمال انجام عمل جراحی روی مچ پای ادن هازارد مطرح شده است و حتی پزشک تیم ملی بلژیک نیز به این بازیکن توصیه کرد هر چه سریع تر این کار را انجام دهد اما به نظر می رسد که رئال مادرید با این مسئله کاملاً مخالف است. بر این اساس پزشکان رئال مادرید به ادن هازارد توصیه کرده اند که دیگر تن به عمل جراحی ندهد و درمان محافظه کارانه خود را ادامه دهد تا برای مسابقات پایان فصل به آمادگی برسد.

 

 

1582418

دیدگاه‌ها