کد خبر : 1744458 | 28 اسفند 1399 ساعت 12:28 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

با این تیم جوان تا الان شاهکار کرده ایم

درویشی: سوپرگل من نه، برد پیکان مهم بود

مهاجم تیم پیکان تهران می گوید دقت شوت های از راه دورش بالا رفته و در آینده نیز این شیوه را برای گلزنی امتحان می کند.

درویشی: سوپرگل من نه، برد پیکان مهم بود

محمد امین درویشی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: نیمه اول این مسابقه چندان خوب نبود. دو تیم بیشتر بازی را اداره کردند و سعی داشتند بدون ریسک کار کنند. در نیمه دوم خداراشکر که ما توانستیم گل اول را بزنیم و خوشبختانه از این گل هم محافظت کردیم. با اینکه تیم حریف دوست نداشت بازنده شود اما بچه ها عالی کردند و یک موقعیت گل هم به ذوب آهن ندادیم. خداراشکر به هدفی که داشتیم رسیدیم و پیروز از زمین خارج شدیم.


وی درباره گل زیبایی که روی شوت از راه دور وارد دروازه ذوب آهن کرد، گفت: گلی که من زدم حاصل زحمات بچه ها بود. در آن صحنه یک لحظه به ذهنم رسید که شوت بزنم. من قبلا هم از این گل ها زده بودم و خوشبختانه شوتم هم به جایی رفت که می خواستم. خوشحالی من از گلی که زدم نیست، بیشتر به خاطر این است که با این گل پیروز شدیم و 3 امتیاز را گرفتیم. باید از بازیکنان تشکر کنم که بعد از گل با تلاش زیاد بازی را اداره کردند و گلم تا پایان حفظ شد تا پیروز شویم.


وینگر پیکان که شوت های ناگهانی اش در لیگ برتر معروف شده، تاکید کرد: شوت زدن از راه دور یکی از راه های گلزنی است. من در بازی با مس رفسنجان هم به این شکل گل زدم. خداراشکر دقت شوت هایم بالاتر رفته است. سال قبل نیز چند گل روی شوت به حریفان زدم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهم و برای تیمم مثمرثمر باشم.


درویشی درباره آینده پیکان در لیگ برتر تاکید کرد: تیم ما یک تیم جوان است. البته چند بازیکن خوب اضافه شده اند تا شرایط مان بهتر شود. انشاالله با آمدن نفرات جوان به ترکیب شرایط بهتر هم می شود. آقای تارتار و همکاران شان هم زحمت زیادی می کشند تا پیکان به روزهای خوب برسد. خوشبختانه با وجود پایین بودن میانگین سنی پیکان تا الان نتایج نسبتا خوبی کسب کردیم و به نوعی می توانم بگویم شاهکار کرده ایم. باید همین روند را تا پایان ادامه بدهیم تا جایگاهمان رفته رفته بهتر هم شود.

دیدگاه‌ها