کد خبر : 1744520 | 28 اسفند 1399 ساعت 16:47 | 38.5K بازدید | 5 دیدگاه

توتو اسکیلاچی:

رونالدو از یووه می رود؛ انتقادات از او منصفانه نیست

آقای گل جام جهانی 1990 تردید ندارد که رونالدو یوونتوس را ترک خواهد کرد.

رونالدو از یووه می رود؛ انتقادات از او منصفانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقادات اخیر از رونالدو که در پی حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان شدت گرفته است، اوو به مدیر برنامه خود ماموریت داده تا تلاش برای بازگشت به رئال مادرید در تابستان امسال را از همین حالا آغاز کند.

فوق ستاره پرتغالی 36 ساله هنوز 15 ماه دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، اما به نظر می رسد آماده خداحافظی با تورین و انتقال به تیمی جدید است. به نظر می رسد یکی از بین دو تیم رئال مادرید یا منچستریونایتد مقصد بعدی کریستیانو رونالدو لقب خواهد گرفت.

 

 

1583354

 

 

توتو اسکیلاچی آقای گل جام جهانی 1990 که سابقه بازی برای اینتر و یوونتوس را دارد، در مورد شایعات جدایی رونالدو به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« نمی دانم یوونتوس به رونالدو پیشنهاد تمدید خواهد داد یا خیر ولی مطمئنم که رونالدو کار مشکلی برای پیدا کردن تیم بعدی خود نخواهد داشت و از این تیم خواهد رفت. انتقاداتی که از او می شود،  اغراق آمیز است. او بهترین گلزن دنیاست و دلیل حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان نبود.

هر بازیکنی می تواند یک روز بد داشته باشد و معتقدم یوونتوس پورتو را خیلی دست کم گرفته بود.»

 

 

1582112

 

 

اسکیلاچی در مورد شانس قهرمانی یوونتوس در سری آ گفت:« فکر کنم امسال اینتر قهرمان خواهد شد. یووه دوم می شود ولی تا روز پایانی خواهد جنگید. فصلی ساده برای یوونتوس نبوده ولی خیلی هم بد نبوده اند.»

 

دیدگاه‌ها