کد خبر : 1744526 | 28 اسفند 1399 ساعت 17:03 | 30.8K بازدید | 16 دیدگاه

یزدی:داور چرا با پرسپولیس مهربان بود؟

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان بازی برابر پرسپولیس نسبت به عملکرد داور انتقاد کرد و مدعی شد با حریف مهربانانه برخورد کرده است.

یزدی:داور چرا با پرسپولیس مهربان بود؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس علیرغم برتری مقابل نفت مسجدسلیمان با اخراج سیامک نعمتی در دقایق پایانی 10 نفره در زمین حاضر بود، داریوش یزدی مدعی است که داور با پرسپولیس مهربان برخورد کرده و آنها شایسته این شکست نبودند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره این بازی حرف هایش را به این شکل شروع کرد: ما بازی پایان سال واگذار کردیم که ناراحت کننده است. در روزی که ما می توانستیم بازنده نباشیم. ما می دانستیم که مقابل تیم خوبی بازی داریم که از نظر کادرفنی و بازیکنان شرایط خوبی داشتند. از هواداران خوب مان عذرخواهی می کنیم و به آنها قول می دهیم که تلاش مان را به کار بگیریم در سال 1400 نمایش بهتری داشته باشیم.

 

وی با انتقاد از عملکرد داوری گفت: ما روی اشتباهات فردی و البته اینکه داور بازی به حریف مهربان بود بازی را واگذار کردیم. نمی دانم چرا باید مهربان باشند و چه تفاوتی بین ما و آنها بود.

 

یزدی در پایان گفت:  سال جدید را به همه مردم عزیز ایران تبریک می گویم و امیدوارم در سال جدید سلامت باشند و ویروس کرونا که بلای تمام دنیا شده رخت ببندد و ایرانی شاد داشته باشیم.

دیدگاه‌ها