کد خبر : 1744543 | 28 اسفند 1399 ساعت 17:50 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال: AFC تیر خلاص را به نمایندگان ایران زد

کاپیتان پرسپولیس از اینکه ایران نتوانست شرایط میزبانی را برای نمایندگان باشگاهی در لیگ قهرمانان کسب کند، گلایه خود را مطرح کرد.

سیدجلال: AFC تیر خلاص را به نمایندگان ایران زد

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی درباره برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر که برنده از زمین خارج شدیم. قبل از بازی هم گفته بودم که بازی سختی خواهیم داشت. خوشبختانه توانستیم برنده از زمین خارج شویم. حریف تیمی جوان و جنگنده بود که توانستیم به سه امتیاز برسیم و از این بابت خوشحالیم.

 

وی درباره واریز 5 درصد از مطالبات این تیم در آستانه سال نو گفت: مدیریت در حال تلاش است و هم آقای صدری و هم سمیعی در حال تلاش هستند و امیدوارم شرایط بهتر شود. 

 

سیدجلال درباره اینکه باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در هند برابر رقبا قرار گیرند گفت: ما دو بار به فینال آسیا رسیدیم. دیگر تیمهای ایرانی هم شرایط خوبی داشتند. ما در شرایط عادی هم مشکلات زیادی داشتیم اما ای اف سی اکنون تیر آخر را به ما زد. 

 

وی درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: هر دو طرف نسبت به داوری اعتراض داشتند. شرایط بازی و فشار بازی به شکلی بود که با اعتراض همراه شد. می توانستیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم اما فشار روی ما زیاد شد اما در نهایت خوشبختانه به نتیجه لازم رسیدیم.

دیدگاه‌ها