کد خبر : 1744551 | 28 اسفند 1399 ساعت 18:07 | 55.1K بازدید | 1 دیدگاه

نفس راحت پرسپولیس در دقیقه 90+4(عکس)

نفت مسجدسلیمان می توانست در ثانیه های پایانی دیدار مقابل پرسپولیس به گل تساوی برسد ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، واکنش خوب حامد لک در ثانیه های پایانی باعث شد تا پرسپولیس با وجود یک یار کمتر، آخرین دیدار خود در سال 99 را با پیروزی پشت سر بگذارد هر چند گل یاسین سلمانی در دقایق پایانی دیدار سپاهان و تراکتور باعث شد شاگردان گل محمدی صدر جدول را از دست بدهند.


در دقیقه 90+4 نفت مسجدسلیمان که یک یار نسبت به پرسپولیس بیشتر داشت، برای زدن گل تساوی به روی دروازه سرخپوشان فشار آورد که شوت محکم سیروان قربانی از پشت محوطه جریمه را حامد لک به خوبی دفع کرد تا سنگربان پرسپولیس مانع از دست رفتن این پیروزی مهم شود.

 


اما در ریباند توپ دوباره نصیب بازیکنان نفت مسجدسلیمان شد و پس از چند پاسکاری پشت محوطه جریمه، توپ به مهران امیری رسید که شوت محکم این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا او اینگونه حسرت بزرگی در روزهای پایانی سال 99 بر روی دلش بماند که نتوانست در استادیوم آزادی دروازه پرسپولیس را باز کند.


به هر حال نفت مسجدسلیمان در دیدار امروز مقابل پرسپولیس حریف آسانی نبود و شاگردان یزدی در دقایق پایانی شانس زدن گل تساوی را نیز داشتند ولی اینگونه نشد تا سرخپوشان در دقیقه 90+4 نفس راحتی بکشند.

 

دیدگاه‌ها