کد خبر : 1744556 | 28 اسفند 1399 ساعت 18:25 | 70.3K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید جدید دل بوسکه از لیونل

اسطوره رئال: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

ویسنته دل بوسکه مربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا همچنان روی عقیده خود مانده و لئو مسی را بهترین تاریخ می داند.

اسطوره رئال: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، شاید برای یک دوستدار رئال تعریف و تمجید از لیونل مسی کار ساده ای نباشد اما ویسنته دل بوسکه از اسطوره های رئال و سرمربی سابق این باشگاه، هرگز از ستایش از لیونل مسی دست بر نداشته است.

تعریف و تمجید های او از مسی بازخوردهای خوبی در میان هواداران رئال نداشته تا جایی که دل بوسکه در یکی از مصاحبه های خود به این قضیه واکنش نشان داد و گفت که چطور می توانند عشقم به رئال را فقط به خاطر تعریف هایم از مسی زیر سوال ببرند؟

 

 

1578369

 

 

دل بوسکه در مصاحبه جدید خود بار دیگر تکرار کرد که مسی برای او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او در مورد شایعات جدایی مسی از بارسا گفت:« 36 سال در رئال بودم و عشق و وفاداری ام به رئال اثبات شده است. لیونل مسی همه فوتبالش در بارسا بود و شاید از این باشگاه جدا شود ولی نمی توان او را سرزنش کرد. مهم این است هر جایی هستید، حرفه ای کار کنید. من از کارهایی که مسی برای بارسا انجام داده، تحت تاثیر قرار گرفته ام.»

 

 

1567771

 

 

دل بوسکه ادامه داد:« مسی در بارسا با بازی هایی که انجام داده، ثابت کرده است که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. ادامه حضورش در بارسا برای وی ایده آل خواهد بود ولی هر بازیکنی می تواند کاری که دوست دارد را انجام دهد. مسی اگر بخواهد، می تواند به تیمی دیگر برود و فوتبالش را آنجا ادامه دهد.»

 

 

دیدگاه‌ها