کد خبر : 1744569 | 28 اسفند 1399 ساعت 19:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقای پاس گل: سروش در تعقیب قایدی

سپاهانی ها پس از عنوان آقای گلی، حالا به دنبال این هستند تا عنوان بهترین پاسور لیگ را هم از آن خود کنند.

آقای پاس گل: سروش در تعقیب قایدی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که این روزها با محرم نویدکیا نتایج فوق العاده ای را کسب می کند، در ادامه روند خوب خود در دیدار بزرگ هفته موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد تراکتور گذشته و به دلیل گل زده بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رده بندی صعود کند.


در دیدار امروز عناصر تهاجمی سپاهان خوش درخشیدند و پس از حاج صفی که در بازگشت به اصفهان یک پاس گل داد، رفیعی نیز که فصل خوبی را در حال سپری است، پاس گل دوم تیمش را نیز ساخته و پرداخته کرد.

 

1583472


در دقیقه 81 پاس سروش رفیعی به یاسین سلمانی رسید و این بازیکن جوان پس از طی کردن چند متر به سمت دروازه تراکتور، با شلیکی دیدنی قفل دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد تا هافبک زردپوشان اصفهانی به آمار چهارمین پاس گل خود در لیگ بیستم برسد.


رفیعی که در تبریز نیز پایه گذار تک گل تیمش برای نژادمهدی بود، حالا در بازی برگشت مقابل این تیم تبریزی باز هم یک پاس گل دیگر داد تا پس از ساختن گل های تیم نویدکیا مقابل گل گهر و مس رفسنجان، حالا با 4 پاس گل به دنبال مهدی قایدی باشد که با 5 پاس گل در صدر بهترین پاسورهای لیگ ایستاده است.


مهدی قایدی نیز که روز گذشته هر دو گل تیمش را ساخت، به همراه سروش رفیعی رقابت سختی برای گلسازی دارند ضمن اینکه هم استقلال و هم سپاهان از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب شده و باید دید در نهایت در این دوئل سخت، کدامیک برنده خواهد شد.

دیدگاه‌ها