کد خبر : 1744627 | 29 اسفند 1399 ساعت 00:43 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از باخت برابر المپیاکوس؛

آرتتا: خوشحالم صعود کردیم اما خوب نبودیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می گوید که تیمش هیچ بهانه ای برای نمایش ناامیدکننده ای که در دیدار برگشت برابر المپیاکوس ارائه داد، ندارد.

آرتتا: خوشحالم صعود کردیم اما خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با وجود شکست 1-0 برابر المپیاکوس در دیدار برگشت، در مجموع دو دیدار با نتیجه 3-2 پیروز شد و به دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کرد. اما نمایشی که توپچی ها امشب ارائه دادند فاصله زیادی با ایده‌آل های آنها داشت و حتی عملکرد آنها در دیدار رفت نیز پرسش هایی را به وجود آورده بود.

میکل آرتتا با وجود دفاع از اصول بازی آرسنال پس از پایان مسابقه، تایید کرد که نمایش آنها در بازی امشب نشان داد که باید در جاهایی پیشرفت کنند.

آرتتا گفت: "واقعا خوشحالم که صعود کردیم. ما حریف سرسختی داشتیم پس واقعا خوشحالیم که صعود کردیم. گاهی باید با خودمان صادق باشیم؛ ما اصلا حتی نزدیک به آن سطحی که می توانیم باشیم، نبودیم.

ما در بازی با توپ بی ثبات بودیم و بارها توپ را تقدیم به حریف کردیم. وقتی توپ را لو می دهی دیگر غیرممکن است که بتوانی ساختار و سازماندهی داشته باشی.

شانس های کافی برای برد خلق کردیم اما اصلا حتی نزدیک به آن سطحی که می توانیم نمایش دهیم، نبودیم. نمی توانیم هیچ بهانه ای بیاوریم، بازیکنان تازه نفسی در زمین داشتیم."

 

1583563

 

بازی برگشت برابر المپیاکوس اولین باری نبود که آرسنال بارها با ارتکاب اشتباهات پی در پی مالکیت توپ را از دست می داد، هر چند که توپچی ها خوش شانس بودند و این اشتباهات به قیمت حذفشان تمام نشد.

آرتتا همچنان خوشبین است که آنها می توانند به زودی این مشکل را تحت کنترل دربیاورند اما می داند که به مقطعی حساس از فصل رسیده اند و باید هر چه زودتر این اتفاق بیافتد.

 

1583562

 

آرتتا افزود: "ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما بعد از فقدان ثبات رنج می بردیم. باید توپ را نگه می داشتیم و با هم پاسکاری می کردیم، نه اینکه مدام توپ را حین انتقال لو بدهیم. وقتی گل خوردیم بهتر شدیم و کنترل بیشتری پیدا کردیم. اما با گلی که زدند به آنها کمی امید و باور دادیم که نباید چنین هدیه ای به حریف بدهی!

ما بهتر خواهیم شد. وقتی کار به تصمیم گیری و اجرا می رسد، کار کمی سخت تر می شود. ما به یک برد دیگر در لیگ برتر نیاز داریم و شانس زیادی هست که بعد از تعطیلات بازی های ملی بتوانیم اوضاع را سامان دهیم."

دیدگاه‌ها