کد خبر : 1744648 | 29 اسفند 1399 ساعت 11:08 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان مطهری صددرصد روی من خطا کرد

رستمی: شرایط ماشین‌سازی خنده دار است

از ماشین سازی کلا ۵۰ میلیون تومان پول گرفتم آن وقت باشگاه برای دادن رضایتنامه یک میلیارد تومان پول درخواست داشت.

رستمی: شرایط ماشین‌سازی خنده دار است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رستمی  مدافع  ماشین‌سازی در در مورد شکست ماشین سازی مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: بازی که بازی خوبی بود ولی ما زیاد خوب نبودیم.  یک سری مشکلات و جابجایی ها داشتیم. بازیکنان ما رفتند و بازیکنان جدید جایگزین آنها شدند و مربی جدید آمد و باز دوباره رفت مربی قبلی ما برگشت و همه اینها تاثیر گذار است. آقای اخباری شناخت کامل به تیم داشت ولی بهترین موقع جدا شد و آقای پاشازاده آمد و او هم سعی کرد  بازیکن خیلی خوبی بگیرد ولی وقتی دستش بسته بود و نتوانست آنطور که باید و شاید این کار را انجام دهد و بازی‌کنان جوان خرید. ما نیاز به هماهنگی داشتیم چون چند بازیکن جدید داشتیم و یکی، دو  بازیکن ما نیز مصدوم بودند و آقای اخباری بازگشت و با یکسری از بازیکنان جدید که شناختی روی آن ها نداشت ولی به خاطر این که دستش بسته بود مجبور شد از آنها استفاده کند.


او در همین باره ادامه داد: مشکل ما عدم شناخت و عدم هماهنگی بود و خیلی بد است که اینجای فصل ما به جایی رسیدیم که هماهنگ نبودیم و بازیکنان جدید مثل حسین‌پور، آذری و غیره داشته و در مقابل تیم استقلال و در این بازی مهمی  هماهنگ نبودیم.


این بازیکن که اعتقاد دارد خطا روی او گرفته نشده عنوان کرد: گل اولی که استقلال به ثمر رساند خطای صددرصد خطا روی من بود و ارسلان مطهری کاملا من را زد و کمک چهارم هم دقیقا دید و  فیلمش موجود است ولی به داور موضوع را اطلاع نداد و استقلالی ها یک‌توپ  ارسال کردند و به اشتباه دروازه خودمان رفت و یکی از بازیکنان ما گل به خودی زد.


بازیکن سبز پوشان تبریزی در مورد مشکلاتشان اضافه کرد: جدا از همه مسائلی که وجود دارد ما یک سری مشکلات مدیریتی داریم که گفتن ندارد. بلیط برای برگشت ما در این شب عیدی نگرفتند و از آن طرف ما را از هتل بیرون انداختند و کیفیت غذا های ما در حد صفر است و نباید توقعی داشت که با این شرایط نتیجه بگیریم. ما خودمان امید داریم ولی اینکه ما شرایط باشگاه های انتهای جدولی مثل سایپا،ذوب آهن و نساجی را می‌بینیم که چگونه هزینه کردند آن وقت ما چه کار کرده‌ایم واقعا خنده دار است. ما بازیکنانی که داشتیم را از دست دادیم و جایگزین هم پیدا نکردیم. کارمان خیلی سخت شده است. از قرارداد های ۳۰۰ میلیونی کلا ۲۰ درصد داده اند و اوضاع اصلا خوب نیست. انشالله به داد ما برسند. بالاخره این تیم عقبه خوبی دارد و حیف است که الان اینجا باشد.


وی اضافه کرد: اکثر بازیکنان ما پیشنهاد داشتند و  میخواستند جدا شوند، خود من یکی از آنها بودم که دو پیشنهاد لیگ برتری خوب داشتم. از ماشین سازی کلا ۵۰ میلیون تومان پول گرفتم آن  وقت باشگاه برای دادن رضایتنامه یک میلیارد تومان پول درخواست داشت.  باید شرایط بهتر شود ولی روز به روز بدتر می شود و اصلا هم رسیدگی نمی‌کنند و در کل شرایط خوبی در ماشین سازی نداریم.