کد خبر : 1744649 | 29 اسفند 1399 ساعت 11:05 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد: این نژادپرستی بود

زدوخورد و درگیری در شب حذف رنجرز (عکس)

استیون جرارد، سرمربی رنجرز، با اشاره به توهین های نژادپرستانه بازیکنان اسلاویا پراگ به یکی از بازیکنان تیمش، از یوفا خواست تا هر چه سریع تر به این حادثه واکنش نشان دهد.

زدوخورد و درگیری در شب حذف رنجرز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد می گوید که گلن کامارا، هافبک رنجرز، به او گفته که مدافع اسلاویا پراگ اوندرج کودلا به او توهین نژادپرستانه کرده است. شب گذشته رنجرز در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان اسلاویا پراگ بود و با دو گل شکست خورد و در مجموع دو دیدار با نتیجه 3-1 نتیجه را به حریف واگذار کرد و از این رقابت ها حذف شد.

 

1583625

 

در پنج دقیقه پایانی بازی و پس از اینکه مدافع اسلاویا پراگ چیزی را در گوش کامارا زمزمه کرد، بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. رنجرز با اخراج دو بازیکنش در دقایق 61 و 73 نه نفره برابر حریف بازی می کرد نتیجه بازی و صعود اسلاویا پراگ در زمانی که درگیری آغاز شد، دیگر تقریبا قطعی شده بود.

 

1583629

 

جرارد پس از پایان بازی گفت: "عصبانی هستم. خیلی سخت است که توصیف کنم الان چه حالی دارم چرا که من گلن را می شناسم و 100 درصد به او اطمینان دارم. به شدت ناامیدکننده است.

گلن کامارا برای من مثل یکی از فرزندانم است. من 100 درصد اتهاماتی که او به مدافع اسلاویا پراگ زد را باور می کنم. بازیکنان دیگری که اطراف او بودند نیز شنیده اند، پس من شانه به شانه کنار گلن کامارا می ایستم و هر طور که گلن بخواهد با این قضیه برخورد کند همراهش هستم.

من به همبستگی و اتحاد بازیکنانم با یکدیگر افتخار می کنم و از بالاترین رده های این باشگاه تا پایین ما کنار بازیکنان‌مان ایستاده ایم.

برخورد با این قضیه الان دیگر به عهده یوفا است. امیدوارم که سعی نکنند از بی توجه از این موضوع بگذرند و به روی خودشان نیاورند.

تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که بازیکن من به من گفت که مورد آزار و اذیت نژادی قرار گرفته است. سعی کردم در طول بازی گلن را صدا کنم که به کنار زمین بیاید اما او نیامد. می خواستم از او بپرسم که آیا تمایل دارد بازی را ترک کنیم و من از هر تصمیم که او می گرفت حمایت می کردم، اما بازیکنان در زمین ماندند، این تصمیم آنها بود و بازی به پایان رسید."

 

1583627

 

1583628

 

1583633

 

1583626

 

رییس باشگاه اسلاویا پراگ در مقابل در بیانیه ای از مدافع خود حمایت و اتهام توهین نژادی را رد کرده است: "اسلاویا به کلی این حقیقت که اوندرج کودلا به بازیکن حریف به هر طریقی توهین کرده است را رد می کند. بازیکن ما به همین دلیل پس از بازی مورد حمله قرار گرفت. با درخواست اسلاویا این پرونده توسط پلیس محلی حل و فصل شد. از یوفا درخواست داریم تا یک تحقیق مفصل در رابطه با این موضوع انجام دهد."

دیدگاه‌ها