کد خبر : 1744652 | 29 اسفند 1399 ساعت 11:18 | 35.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت پرانگیزه آقاخان به ترکیب آلومینیوم

علی منصور به دنبال احیای استقلالی سابق در اراک

مرتضی آقاخان حالا با انگیزه فراوان به دنبال جبران روزهای تلخ گذشته است که به سبب مصدومیت آن‌ را از سطح همیشگی دور کرد.

علی منصور به دنبال احیای استقلالی سابق در اراک

به گزارش “ورزش سه”، یکی از مواردی که علیرضا منصوریان هنگام عقد قرارداد با آلومینیوم اراک روی آن تاکید داشت، بازگشت بازیکنانی مثل مرتضی آقاخان به اردوی تیم بود.

 

آقاخان ابتدای فصل با نظر مثبت رسول خطیبی به این تیم اضافه شده بود اما درگیری با مصدومیت و هم‌چنین بروز برخی اختلافات باعث شده بود که این بازیکن ساز جدایی را در نیم فصل کوک کند و به دنبال بررسی پیشنهادات دیگر خود باشد.

اما با نظر مثبت منصوریان، بعد از بازی آلومینیوم برابر هوادار در جام حذفی، مرتضی آقاخان به تمرینات این تیم اضافه شد تا در نیم فصل دوم برای اراکی‌ها به میدان برود. انگیزه‌ بالای آقاخان برای بازگشت و هم‌چنین نبود بازیکن با کیفیت در بازار زمستانی برای جانشینی این بازیکن باعث شد تا کادر فنی مجاب به استفاده دوباره از بازیکن سابق تیم‌های استقلال، سایپا و‌ پیکان شود.

 

1559069

 

1583639

 

 

در جریان برد روز گذشته آلومینیوم برابر مس رفسنجان، با تصمیم منصوریان آقاخان در دقیقه ۸۷ جانشین امید سینگ شد و ۸ دقیقه فرصت بازی به دست آورد. او در این فرصت کم نیز با انگیزه در کارهای دفاعی شرکت کرد و با گذاشتن پرس بر روی دفاع مس در میانه زمین دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کرد. بدون شک، آقاخان با بازگشت به فرم ایده‌آل بدنی، می‌تواند یکی از مهره‌های خوب و تاثیرگذار آلومینیوم در نیم فصل دوم باشد.

دیدگاه‌ها