کد خبر : 1744674 | 29 اسفند 1399 ساعت 12:48 | 42.2K بازدید | 1 دیدگاه

دیه گو ژوتا:

دوست دارم در فینال با پورتو بازی کنیم نه یک چهارم

دیه گو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، تمایلی به برخورد این تیم با پورتو در مرحله یک چهارم نهایی ندارد.

دوست دارم در فینال با پورتو بازی کنیم نه یک چهارم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی دیگر قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شکل رسمی برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت. در این بین بسیاری معتقد هستند که پورتو می‌تواند قرعه ایده‌آلی برای دیگر تیم ها تلقی شود اما ستاره لیورپول از برخورد با این تیم در مرحله یک چهارم نهایی استقبال نمی کند.

 

 

1583701

 

 

دیه گو ژوتا که خودش پیش از این سابقه حضور در پورتو را در کارنامه داشت در این باره گفت: " راستش را بخواهید نه. فکر نمی کنم که دوست داشته باشم در این مرحله با آنها برخورد کنیم. اگر چه فکر می‌کنم لیورپول پیش از این موفق شده در مرحله حذفی پورتو را شکست دهد اما این یک بازی بسیار احساسی و پیچیده برای من تلقی می شود و ترجیح می دهم با تیم دیگری روبرو شویم. اما در مسابقه فینال بله من از آن استقبال خواهد کرد."

 

آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا: " من از کودکی این رویا را در سر داشتم. اگرچه من پیش از این با پورتو در این رقابت‌ها شرکت کرده بودم اما مشخص است که شما در باشگاهی مانند لیورپول همان آرزوها را در سر ندارید که در پورتو داشته اید. در لیگ قهرمانان اروپا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد چرا که این یک رقابت حذفی است. بدیهی است که تمام توجه ما به این رقابت‌ها معطوف شده است."

 

 

1583704

دیدگاه‌ها