کد خبر : 1744693 | 29 اسفند 1399 ساعت 14:07 | 24.9K بازدید | 2 دیدگاه

نوگرایی مس؛ معرفی بازیکن به سبک اروپایی ها

باشگاه مس رفسنجان با وجود اولین فصل حضور در لیگ برتر تلاش می کند حرفه ای رفتار کند؛ به خصوص در معرفی بازیکن به تماشاگران باشگاه.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر باشگاهی در فوتبال ایران این موضوع را جدی می گیرد و حتی بی تعارف ندیدیم در لیگ برتر باشگاهی برای معرفی بازیکنش اینقدر حساسیت به خرج دهد. باشگاه مس با این رفتار نشان داده همان طور که در زمین فوتبال تلاش می کند ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشد و تبدیل به یک تیم نتیجه گرا شود نسبت به دیگر رفتارها در فوتبال حرفه ای حساس است و دوست دارد در این زمینه در فوتبال ایران جز باشگاه های نو گرا باشد.

محمد انصاری صید جدید مس به سبک اروپایی ها به تماشاگران باشگاه مس رفسنجان معرفی شد؛ البته در فوتبال حرفه ای پای اسپانسرها در میان است و باشگاه زمانی که بازیکن جدید می خرد مراسم خاصی برای او برگزار می کند که دراین مراسم هم تماشاگران با بازیکن جدید باشگاه معرفی می شوند و هم اسپانسرها بهره تبیلغاتی خود را می برند. مس در معرفی محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس به سبک اروپایی عمل کرد و این شایسته تحسین است به این خاطر که فوتبال حرفه ای تنها در پرداخت دستمزدها و یا ارایه بازی های خوب در زمین خلاصه نمی شود. تیم حرفه  ای به تیمی اطلاق می شود که در هر جایگاهی همه رفتارهایش در حد بضاعتش حرفه ای باشد و مس می خواهد جزء اولین باشگاه های حاضر در لیگ برتر در این زمینه باشد.

 

1583706

 

1583705

 

1583707

 

1583746

 

پوشیدن پیراهن تیم در مستطیل سبز و انجام چند حرکت با توپ و گرفتن عکس های یادگاری از جمله مراسم معرفی بازیکن جدید است...

دیدگاه‌ها