کد خبر : 1744716 | 29 اسفند 1399 ساعت 16:32 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوست ندارند برای ما پنالتی بگیرند؛

گرامی: سقوط سایپا شوخی است

مدافع سایپا معتقد است تیمش به شرایط خوبی برمی‌گردد به رتبه‌های بالاتر صعود می‌کند.

گرامی: سقوط سایپا شوخی است

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی درباره شکست سایپا مقابل نساجی اظهار کرد: ما بازی منطقی و خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خطرناک‌تری هم نسبت به نساجی داشتیم. واقعا بدشانس هستیم که یک سری از توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود و حریفان ما خیلی راحت و در دقایق آخر به گل می‌رسند.

 

او ادامه داد: به نظرم در جام حذفی هم حق ما باخت نبود و در پنالتی‌ها دقت لازم را نداشتیم. البته در جریان بازی هم می‌شد نساجی را ببریم ولی مثل همیشه در زدن ضربات آخر دقت نکردیم و خیلی راحت و مفت در دو مسابقه آخرمان شکست خوردیم.

مدافع سایپا در خصوص داوری دیدار با نساجی عنوان کرد: همه دیدند چه اتفاقی افتاد و چطور سر ما را بریدند. کل بینندگان تلویزیونی، کارشناسان و تماشاگران متوجه شدند که پنالتی برای ما اتفاق افتاد، غیر از داور وسط و داور پشت دروازه که در یک متری صحنه بود. واقعا جای سوال است که چطور آن صحنه واضح را پنالتی نگرفتند و در سرنوشت ما تاثیر گذاشتند.

 

گرامی درباره اینکه سایپا یکی از گزینه‌های سقوط است، ابراز کرد: به هیچ عنوان این حرف را قبول ندارم. بازی‌هایی که ما ارائه می‌کنیم، کمتر در لیگ برتر اتفاق می‌افتد. ما از نظر فنی هیچ‌مشکلی نداریم و فقط بدشانس هستیم و از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم. سقوط سایپا یک شوخی است و مطمئن باشید به رده‌های بالاتر صعود خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها