کد خبر : 1744728 | 29 اسفند 1399 ساعت 18:06 | 30.9K بازدید | 1 دیدگاه

در واکنش به قرعه چلسی-پورتو

پتر چک: پورتو؟ باید به آنها احترام بگذاریم

پتر چک، مدیر فنی چلسی، در مصاحبه با سایت یوفا به قرعه آبی ها در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ واکنش نشان داد.

پتر چک: پورتو؟ باید به آنها احترام بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، پتر چک، دروازه بان سابق چلسی، امروز در مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، حضور داشت و نماینده آبی ها در یوفا بود. چک در مصاحبه با وبسایت یوفا در واکنش به نتیجه قرعه‌کشی که این تیم را برابر پورتو، قهرمان پرتغال، قرار داد، گفت که باید به پورتو احترام بگذارند و ارزش این تیم را به رسمیت بشناسند و بدانند که پورتو سابقه ای طولانی در این رقابت ها دارد.

 

پتر چک گفت: "پورتو حریفی است که بدیهی است باید به آنها احترام بگذاریم. آنها سابقه حضور در چمپیونزلیگ و جام های اروپایی را دارند، اما آنها تیمی هستند که ما آماده دیدار با آن خواهیم بود."

 

1583816

 

چک که نماینده تیم لندنی در نیون سوییس و مقر یوفا بود، درباره نمایش تقریبا بی نقص شاگردان توماس توخل در بازی برابر اتلتیکو مادرید نیز سخن گفت و افزود که این پیروزی به همه اعتماد به نفس فوق العاده ای داده است که با توسل به آن می توانند به زودی برابر پورتو به میدان بروند.

مدیر فنی چلسی با اعتماد به نفس کامل اضافه کرد: "می دانیم که در مقطع خوبی هستیم و می توانیم هر تیمی را به چالش بکشیم."

چلسی از زمان حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم شکست ناپذیر بوده و رکورد نباختن خود را به 13 بازی رسانده است. بازی رفت بین دو تیم پورتو و چلسی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در تاریخ ششم آوریل (17 فروردین) در ورزشگاه دراگائو پرتغال برگزار خواهد شد و دیدار برگشت در روز چهاردهم آوریل (25 فروردین) در استمفورد بریج.

دیدگاه‌ها