کد خبر : 1744801 | 30 اسفند 1399 ساعت 12:53 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: بایرن مونیخ قرعه دشواری است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن جدال مقابل بایرن مونیخ را دشوار توصیف کرد.

پوچتینو: بایرن مونیخ قرعه دشواری است

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته پاری سن ژرمن فرصت داشت برای اولین بار در تاریخ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد، اما شکست در فینال مقابل بایرن مونیخ مانع رخ دادن این اتفاق شد. حالا این دو تیم مدعی باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر بروند و مائوریسیو پوچتینو مدعی شد بایرن مونیخ در این مقطع بهترین تیم اروپا محسوب می شود.

 

1580911

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "ما از حضور در این سطح از لیگ قهرمانان و رسیدن به این مرحله خوشحالیم. حالا هشت تیم برتر و قدرتمند فوتبال اروپا هستند که برای کسب موفقیت رقابت می کنند و حضور در این رقابت ها برای پاری سن ژرمن یک افتخار بزرگ خواهد بود. کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار دشوار است و شما باید در برابر بهترین ها بازی کنید. حالا ما با مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی روبرو خواهیم شد

 

به هر حال این قرعه برای ما دشوار بود، اما ما با بهترین تیم قاره اروپا در این مقطه بازی خواهیم کرد. ما خوش بین بوده و برابر بایرن مونیخ نیز تیم رقابت خواهد کرد. ما در مرحله قبلی بارسلونا را حذف کردیم و تنها با یک هدف بر روی بایرن تمرکز خواهیم کرد و آن هدف نیز صعود به مرحله نیمه نهایی است."

دیدگاه‌ها