کد خبر : 1744875 | 30 اسفند 1399 ساعت 22:56 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون ۰-۲ سیتی؛شاگردان پپ در نیمه نهایی FA CUP

منچستر سیتی در یک بازی سخت موفق شد با دو گل اورتون را شکست دهد و به نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس صعود کند.

اورتون ۰-۲ سیتی؛شاگردان پپ در نیمه نهایی FA CUP

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اورتون و منچسترسیتی امشب در چهارچوب دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس یا FA CUP به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه نهایتا دو گله سیتیزن ها و صعود آنها به نیمه نهایی همراه بود.

 

بازی کاملاً متعادل آغاز شد و دو تیم چندین حمله نصف و نیمه روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که هیچ کدام از آنها باعث ایجاد خطر جدی این شد. با این حال در دقیقه 34 کالورت لوین می‌توانست روی اشتباه دروازه بان منچستر سیتی گلزنی کند اما نهایتا توپ راهی کرنر شد.

 

 

1584006

 

 

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و منچسترسیتی تا حدودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست از این مسئله استفاده کند تا نهایتاً مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

منچستر سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 57 به گل اول دست پیدا کند اما ضربه رحیم استرلینگ با واکنش استثنایی دروازه‌بان جوان اورتون یعنی ویرجینیا همراه شد تا تغییر در نتیجه حاصل نشود.

 

 

1584004

 

 

در دقیقه 66 فیل فودن ضربه محکمی را روانه دروازه اورتون کرد اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم عبور کرد تا همچنان قفل دروازه آبی های مرسی ساید بسته باقی مانده باشد.

 

در دقیقه 84 بالاخره حملات منچسترسیتی نتیجه داد و این تیم به گل برتری دست یافت. ضربه آیمریک لاپورت به تیر دروازه اورتون برخورد کرد اما ایلکای گوندوغان دروازه خالی حریف را با یک ضربه سر باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1584001

 

 

چند دقیقه بعد و در حالی که بازیکنان اورتون اعتقاد داشتند روی یری مینا خطا انجام شده، کوین دی بروین توانست روی یک حرکت خوب و در مصافی تک به تک دروازه این تیم را باز کند تا نتیجه 2-0 شود و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت تا سیتی به مرحله بعدی صعود کند.

 

 

1584003

دیدگاه‌ها