کد خبر : 1744879 | 30 اسفند 1399 ساعت 23:41 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: سیتی بهترین تیم و نیمکت دنیا را دارد

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، می‌گوید تیمش در برابر منچسترسیتی عملکرد خوبی داشته است.

آنچلوتی: سیتی بهترین تیم و نیمکت دنیا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دیدار اورتون برابر منچسترسیتی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد نهایتاً تیم پپ گواردیولا در 10 دقیقه انتهایی دو بار توسط ایلکای گوندوغان و کوین دی بروین به گل رسید و با نتیجه 2-0 پیروز شد تا به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کرده باشد.

 

 

1584000

 

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، که تیمش در بسیاری از دقایق بازی مقاومت خوبی در برابر صدرنشین لیگ برتر انگلیس انجام داد در پایان بازی گفت: " فکر می‌کنم که خوب بودیم و در واقع این بهترین عملکردی بود که می‌توانستیم از خود ارائه دهیم. ما به خوبی جنگیدیم و نزدیک به 80 دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم.

 

به طور کلی من راضی هستم چرا که در برابر بهترین تیم جهان رقابت خوبی انجام دادیم. آنها همچنین بهترین نیمکت دنیا را در اختیار دارد. در حال حاضر فکر می کنم که آنها بهترین هستند."

 

 

1584013

 

 

کارلو آنچلوتی در ادامه گفت: " ما در این بازی به دنبال این بودیم که اجازه گردش توپ را به منچسترسیتی ندهیم. ما به خوبی دفاع کردیم و فضای کافی را در اختیار آنها قرار ندادیم. به طور کلی امشب همان عملکردی را ارائه دادیم که به دنبال آن بودیم اما آنها بهترین تیم و نیمکت دنیا را در اختیار دارند. با این حال مسابقه امشب یک تجربه خوب برای ما به حساب می آید. ما اکنون روی بازی‌های لیگ تمرکز می‌کنیم و برای جایگاه مان و رسیدن به رقابت‌های اروپایی سال آینده تلاش می‌کنیم."

دیدگاه‌ها