کد خبر : 1745023 | 02 فروردين 1400 ساعت 10:18 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: چنین دیدارهایی برایم مثل کابوس است

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال از عملکرد تیمش در دقایق ابتدایی دیدار مقابل وستهام ناراحت است.

آرتتا: چنین دیدارهایی برایم مثل کابوس است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب و در شرایطی که در ابتدا سه بار دروازه خود را مقابل وستهام باز شده دید، در ادامه موفق به رقم زدن بازگشت بزرگی شده و کار را به تساوی کشاند. میکل آرتتا در پایان بازی ابراز امیدواری کرد دیگر اتفاقات ابتدای مسابقه تکرار نشده و آنها بتوانند همیشه مانند نیمه دوم دیدار مقابل وستهام بازی کنند.

 

میکل آرتتا گفت: "توضیح جریان بازی دشوار است. ما می دانستیم در چه شرایطی مقابل وستهام روبرو خواهیم شد و آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ایجاد کنند. گل اول وستهام حاصل کاری بود که حریف در آن تخصص دارد، اما گل دوم و سوم و همچنین موقعیت وستهام در پایان بازی برایم غیرقابل قبول است.

 

1582019

 

گاهی اوقات نمایشی مانند نیمه اول نشان می دهیم و در ادامه توانستیم احتمالا بهترین بازی خود در تمام فصل را ارائه دادیم. ما می توانستیم شش یا هفت گل بزنیم و پیروز شویم، اما نمی توانیم دو چهره در طول یک بازی از خود نشان داد.

 

چنین بازی هایی موجب کابوس های شبانه من می شود، زیرا انگار صدمه زدن خود و رهایی از اتفاقاتی که منجر به این نتیجه می شود برای آرسنال دشوار است. بسیار ناامیدم، زیرا نمی توانم قبول کنم آرسنال مانند دقایق ابتدایی بازی کند و انتظار دارم در همان سطحی بازی کنیم که در ادامه مسابقه نشان دادیم. من نمی دانم خستگی بعد از بازی در اروپا، عدم تمرکز و یا اشتباه چند بازیکن باعث اتفاقات ایتدای مسابقه شد، اما ما باید خیلی زود به مسیر درست بازگردیم."

دیدگاه‌ها