کد خبر : 1745027 | 02 فروردين 1400 ساعت 11:24 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

با برد و باخت و مساوی به ما انتقاد می‌شد

حنیف: فکر نمی‌کنم پایانم با استقلال این شکلی باشد

مدافع محبوب سابق استقلال در دوره مربیگری نتوانست بچه غول محبوب آبی‌ها لقب گیرد و خیلی زود از جمع کادرفنی این تیم کنار رفتند.

حنیف: فکر نمی‌کنم پایانم با استقلال این شکلی باشد

به گزارش “ورزش سه”، حنیف عمران زاده که در دوره بازی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان دوره خود در‌ استقلال محسوب می‌شد، وقتی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی محمود فکری به این تیم بازگشت، امیدواری زیادی را بین هواداران شکل داد که بتوانند بار دیگر به موفقیت بزرگی دست یایند. با این حال علیرغم حضور در کورس قهرمانی آنها نتوانستند به مسیر خود با این تیم ادامه دهند. عمران زاده در ابتدای صحبت‌هایش درباره سالی که گذشت می‌گوید: در مجموع خوب بود. کرونا اذیت کرد و بد و خوب زیاد داشت. بدی آن را بخواهم بگویم ابتلا به کرونا بود که سخت گذشت، خوبی هم حضور روی نیمکت استقلال بود که البته جدایی از آن هم به نوعی بد بود.

 

وی با اشاره به استقبال جالب هواداران در روزهای ابتدایی بازگشت به این تیم به عنوان مربی می‌گوید: این لطف هواداران است. این عشق و علاقه دو طرفه است. ما آنها را دوست داریم و آنها هم من را دوست دارند. از این بابت خیلی خوشحالم.


عمران‌زاده درباره اینکه در دوره کوتاه مدت این تجربه در استقلال اذیت شده‌اند می‌گوید: اذیت که... به هر حال اذیت کننده هم بود. من هیچ زمان چنین جوی را در استقلال تجربه نکرده بودم. ما چه برد، چه تساوی و چه باخت به دست می‌آوردیم از ما انتقاد وجود داشت. انتقادات بود و هیچ موقع اینگونه تجربه نداشتیم که حجمه زیاد باشد. من در 8 سال فوتبال این اندازه فشار تجربه نکردم. به هر حال یکسری مشکلات بود و اتفاقاتی رقم خورد که نمی‌توانستیم ادامه بدهیم. هواداران نتیجه می‎‌خواهند که حق طبیعی آنهاست، ما نتیجه هم گرفتیم اما اینکه چه اتفاقی افتاده را نمی‌شود بیان کرد چون بحث درون خانوادگی است و همینطور بماند بهتر است.

 

مدافع سابق استقلال و مربی این تیم در نیم فصل اول در ادامه می‌گوید: فکر می‌کردم که بیشتر در استقلال بمانیم و به ما هم بیشتر فرصت بدهند. در چند سال اخیر فکر نکنم هیچ کادری چنین شرایطی را روی نیمکت استقلال تجربه کرده باشد. حتی علیرضا منصوریان و وینفرد شفر هم یک سال و نیم در این تیم بودند؛ استراماچونی هم که برکنارش نکردند و جدایی او به طوری بود که خودش رفت. تا به حالا چنین چیزی سابقه نداشت و به نظرم این هم تقدیر ما بود.

 

عمران زاده در پایان مدعی است که این تجربه (مربیگری) به حدی سخت بوده که ترجیح می‌دهد در ادامه تنها به هواداری استقلال فکر کند: من همیشه دوست دارم که هوادار استقلال بمانم. بیشتر دوست دارم که اینطور باشم، به اندازه‌ای شرایط نامناسب بود که دیگر دوست ندارم مربی و سرمربی استقلال باشم.

دیدگاه‌ها