کد خبر : 1745030 | 02 فروردين 1400 ساعت 11:41 | 28.4K بازدید | 1 دیدگاه

در فینال ۲۰۲۰ به اندازه بازیکنان پرسپولیس ناراحت بودم

منشا: دوباره می‌گویم شادی گلم منشوری نبود

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر سیرجان صحبت‌های جالبی را در خصوص سالی که گذشت و اتفاقات آن می‌گوید.

منشا: دوباره می‌گویم شادی گلم منشوری نبود

به گزارش “ورزش سه”، گادوین منشا با حضور امیر‌ قلعه‌نویی بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته و به همین منظور از وی به عنوان یکی از برترین مربیان ایران یاد می‌کند. مهاجم نیجریه‌ای که اکنون در گل‌گهر در کورس سختی برای دستیابی به عنوان آقای گلی با سجاد شهباززاده قرار گرفته، امیدوار است با شروع سال جدید ‌و از سر گیری دوباره مسابقات بتواند این کورس را ادامه دهد.

 

وی با اشاره به اینکه نوروز باعث شده تا بعد از دو سال به کشورش بازگردد می‌گوید: دو سال مادرم را ندیدم و اکنون این تعطیلات فرصت خوبی شکل داد تا بار دیگ به کشورم برگردم. با این حال برای شروع دوباره مسابقات و لیگ انگیزه زیادی دارم. در سال گذشته به نظرم بار دیگر به اوج برگشتم و این اتفاق خوبی است که امیدوارم در ادامه فصل به شکل بهتری پیش برود.

 

منشا با رد منشوری بودن شادی گلش برابر نساجی که با حکم محرومیت برایش همراه بود می‌گوید: به هیچ وجه. بعد از گل ضربه‌ای به پایم خورد و ناخودآگاه این حرکت را انجام دادم. بدون هیچ قصد و غرضی که آن را بزرگ کردند و در نتیجه باعث شد من محروم بشوم. نمی‌دانم چرا اینکار را کردم اما به هرحال از اینکه باعث شدم عده ای ناراحت شوند عذرخواهی می‌کنم.

 

منشا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کورس آقای گلی با سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان که در صدر قرار دارد می‌گوید: شهباززاده نشان داده مهاجم خوب و توانمندی است و یکی از ارکان موفقیت سپاهان در این فصل به حساب می‌آید. اما هدف من ابتدا موفقیت گل گهر است چرا که موفقیت تیمی به موفقیت فردی ارجحیت دارد و من برای موفقیت این تیم تمام تلاش خود را خواهم کرد در آخر اگر آقای گل شوم چه بهتر.

 

بخش پایانی صحبت‌های منشا درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ بود که درباره آن می‌گوید: در پرسپولیس روزهای شیرینی را داشتم و بسیاری از بازیکنان این تیم دوستان من هستند. دوست داشتم در فینال در کنار آنها بودم تا به این تیم کمک کنم و باور کنید بعد از شکست به همان اندازه که بازیکنان ناراحت بودند من نیز ناراحت بودم. اما اکنون من بازیکن گل گهر هستم در گذشته زندگی نمی‌کنم  تمام تمرکز من روی موفقیت این تیم است.

دیدگاه‌ها