کد خبر : 1745073 | 02 فروردين 1400 ساعت 17:51 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش امباپه به ثبت صدمین گل در لیگ یک فرانسه

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن، می‌گوید ثبت صدمین گل در لیگ یک فرانسه تنها آغاز کار او محسوب می شود.

واکنش امباپه به ثبت صدمین گل در لیگ یک فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، دیشب حساس‌ترین بازی هفته سی ام لیگ یک فرانسه بین دو تیم لیون و پاری سن ژرمن برگزار شد. جایی که شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند با نتیجه پرگل 4-1 از سد حریف خود عبور کرده و به صدر جدول مسابقات صعود کنند. در واقع حالا PSG مانند فصول گذشته مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید.

 

ستاره اول پاریسی ها در بازی شب گذشته برابر لیون کسی نبود جز کیلیان امباپه که دو بار برای تیمش موفق به گلزنی شد؛ موضوعی که باعث شد او به یک رکورد ویژه دست پیدا کند و صدمین گل خود را در رقابت های لیگ یک فرانسه به ثبت برساند. او همچنین به جوان ترین بازیکن تاریخ این رقابت ها تبدیل شد که به این آمار درخشان دست یافته است.

 

 

1584255

 

 

کیلیان امباپه در مصاحبه ای به این تاریخ سازی و ثبت صدمین گل در رقابت های لیگ یک فرانسه واکنش نشان داده و می گوید: " روز خوبی برای به ثمر رساندن صدمین گلم در رقابت‌های لیگ یک به حساب می‌آمد. این یک مرحله دیگر در کار من است. یک گام دیگر به سمت تاریخ سازی. راه برای من تازه آغاز شده است."

 

گفتنی است عملکرد درخشان امباپه در هفته‌های گذشته باعث شده که شایعات درباره او دوباره اوج پیدا کند و گفته می شود که رئال مادرید به شدت شرایط جذب این بازیکن را بررسی می کند. این در حالی است که امباپه هنوز پاسخ قطعی به پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن نداده است.

دیدگاه‌ها