کد خبر : 1745078 | 02 فروردين 1400 ساعت 19:05 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت؛ 

بازگشت جعفری به مستطیل سبز با رنگ جدید

یکی از خریدهای تیم فوتبال مس رفسنجان در پنجره زمستانی حسن جعفری بود که حالا و پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده حضور در ترکیب اصلی است.

بازگشت جعفری به مستطیل سبز با رنگ جدید 

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان یکی از باشگاه هایی بود که هوشمندانه در پنجره زمستانی فعالیت داشت و 4 بازیکن تاثیرگذار به جمع این تیم اضافه شدند. مهدی کیانی و حسن جعفری دو بازیکن سابق سپاهان بودند که حالا در نیم فصل دوم لیگ بیستم برای نارنجی پوشان رفسنجانی بازی خواهند کرد و علیرضا سلیمانی مهاجم نیم فصل اول سایپا و محمد انصاری مدافع پرسپولیس دو خرید دیگر این تیم بودند.
یکی از خریدهایی که محمد ربیعی حساب ویژه ای روی او باز کرده  حسن جعفری مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال شهرخودرو است که با تجربه بالایی که دارد، می تواند دغدغه های سرمربی مس رفسنجان را با حضور در پست دفاع راست برطرف کند.


جعفری پس از جدایی از پدیده به دلیل مصدومیت هنوز فرصت حضور در ترکیب اصلی مس را پیدا نکرده ولی این روزها تمرینات پرفشار را از سر گرفته و با شروع دوباره بازی های یکی از بازیکنان در دسترس محمد ربیعی خواهد بود؛ این بازیکن که قدرت بازیسازی خوبی به عنوان یک مدافع راست دارد، می تواند در تیم مس که بازیسازی را از عقب آغاز می کند، مهره ای تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها