کد خبر : 1745098 | 02 فروردين 1400 ساعت 23:40 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

لوکاس مورا:

هفته بدی برای تاتنهام بود؛همه ما به مورینیو باور داریم

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام، می گوید این تیم وقت گریه ندارد و باید روی ادامه مسابقات تمرکز کند.

هفته بدی برای تاتنهام بود؛همه ما به مورینیو باور داریم

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر آرسنال و پس از آن حذف ناامیدکننده در لیگ اروپا مقابل دینامو زاگرب باعث شد انتقادات از ژوزه مورینیو به اوج خود برسد و بحث هایی در رابطه با احتمال برکناری سرمربی پرتغالی مطرح شود اما پیروزی دیشب برابر استون ویلا باعث شد تیم لندنی کمی به آرامش برسد.

 

لوکاس مورا، وینگر برزیلی تاتنهام، اکنون در مصاحبه ای به شرایط به وجود آمده برای این تیم واکنش نشان داده و می‌گوید: " این یک هفته بسیار بد برای ما بوده است. احساس بسیار بدی داشتیم اما شب گذشته ماهیت و نگرش درست خود را نشان دادیم. نکته خوب در فوتبال این است که شما وقت گریه ندارید. ما در مورد بازی دینامو صحبت کردیم. سرمربی چیزهای زیادی به ما گفت اما این مسائل را باید بین خودمان نگه داریم.

 

 

1584313

 

 

او تجربه زیادی دارد و سعی کرد به ما انگیزه دهد و این برای بازی شب گذشته بسیار خوب بود‌. هنوز 9 بازی دیگر باقی مانده و فینال جام اتحادیه نیز پیش روی ماست. باید تلاش کنیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم."

 

لوکاس مورا در ادامه گفت: " همه ما با هم هستیم. ما در یک کشتی هستیم. ما با هم می بازیم و با هم برنده می شویم.  آنچه در کرواسی رخ داد تقصیر همه ما بود. با این حال وقتی در زمین هستیم فقط می خواهیم برنده شویم.

 

 

1584311

 

 

ما می دانیم که طرفداران زیادی پشت تلویزیون از ما حمایت می کنند. ما برای خانواده خود بازی می کنیم، برای غرور بازی می کنیم و همه با هم هستیم. ما به مربی باور داریم زیرا سابقه او را می دانیم."

دیدگاه‌ها