کد خبر : 1745120 | 03 فروردين 1400 ساعت 09:53 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصد غیر منتظره پیش روی یولیان ناگلزمان

کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه رم قصد دارد یولیان ناگلزمان را برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم راضی کند.

یک مقصد غیر منتظره پیش روی یولیان ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، رم از ابتدای فصل جاری نتایج پر نوسانی کسب کرده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی در رابطه با احتمال برکناری پائولو فونسکا از هدایت این تیم مطرح شود.
از طرفی رم شب گذشته نیز در یک بازی شش امتیازی با دو گل از ناپولی شکست خورد تا در رده ششم جدول قرار گیرد.

 

 

1564829

 

 

طی هفته‌های اخیر از چندین نام به عنوان گزینه‌های مورد نظر باشگاه رم برای جانشینی پائولو فونسکا نام برده شده است. این در حالی است که حتی در مقطعی گفته شد مذاکراتی جدی با ماسیمیلیانو آلگری انجام شده و رم قصد دارد سرمربی سابق تیم‌های میلان و یوونتوس را به عنوان جانشین فونسکا معرفی کند؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و به نظر می‌رسد که توافقات لازم با آلگری در این زمینه حاصل نشده است.

 

اکنون کالچیو مرکاتو از یک نام جذاب به عنوان گزینه جانشینی پائولو فونسکا در باشگاه رم نام برده هست. بر این اساس آنها قصد دارند تا سرمربی جوان و آلمانی لایپزیش یعنی جولیان ناگلزمان را راضی کنند تا به سری آ بیاید و هدایت رم را برعهده بگیرد.

 

 

1581773

 

 

با این وجود قطعاً رمی ها کار بسیار دشواری برای توافق با ناگلزمان پیش رو خواهند داشت چرا که او از تیم های زیادی پیشنهاد دارد که به نظر می رسد تاتنهام و منچستریونایتد مهمترین آنها هستند. همچنین خود ناگلزمان نیز اخیراً برای هدایت رئال مادرید ابراز علاقه نشان داده بود.

دیدگاه‌ها