کد خبر : 1745136 | 03 فروردين 1400 ساعت 12:30 | 140.3K بازدید | 7 دیدگاه

در یک نشست خبری احساسی اتفاق افتاد؛

سوالی که اشک زلاتان ابراهیموویچ را در آورد (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ که روز گذشته در یک کنفرانس خبری حاضر شده بود در پاسخ به سوال یک خبرنگار احساساتی شد.

سوالی که اشک زلاتان ابراهیموویچ را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی سوئد در دیدار گروهی رقابت های یورو 2016 با یک گل از بلژیک شکست خورد، زلاتان ابراهیموویچ تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت. 1734 روز بعد او دوباره با لباس ورزشی آبی و زرد و به همراه ژان هندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد، در نشست مطبوعاتی حاضر شد.

 

این اولین بار است که زلاتان به دلیل شرایط قرنطینه با پروتکل های خاصی در تیم ملی سوئد حاضر می شود. اما روز دوشنبه ستاره باشگاه میلان لحظاتی احساسی را در کنفرانس مطبوعاتی خود را رقم زد؛ جایی که او با چشمانی اشک‌بار در پاسخ به سوالی اعلام کرد جدایی از پسرش وینسنت برای حضور در اردوی تیم ملی سوئد بسیار دشوار بوده است.

 

در ضمن ابراهیموویچ در رابطه با تجربه چنین محدودیت ویژه ای در اردوی تیم ملی سوئد گفت: " من در قرنطینه نبوده ام. در میلان ما توانسته ایم به خیابان‌ها بیاییم، به تمرینات برویم و به طور کلی آزاد باشیم. با این حال من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و اکنون این کار را انجام می دهم."

 

گفتنی است زلاتان در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیرامون بازگشت تیم ملی سوئد صحبت های جالبی را مطرح کرده و گفت: "اگر من اینجا هستم به این دلیل نیست که اسم من زلاتان ابراهیموویچ است بلکه به این خاطر است که من لیاقت حضور در اینجا را دارم. هر کاری که قبلا انجام داده ام معنایی ندارد. در حال حاضر حس می کنم آماده هستم و می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.

 

من فقط می خواهم تجربه خود را در اختیار تیم قرار دهم و به مربی قول دادم که سرنوشت ساز خواهم بود اما حالا باید این موضوع را در زمین ثابت کنم."

 

 

1584383

 

1584384

 

1584365

 

1584366

 

1584364

دیدگاه‌ها