کد خبر : 1745157 | 03 فروردين 1400 ساعت 13:52 | 125.3K بازدید | 9 دیدگاه

رونمایی از سه گزینه جانشینی پیرلو در یوونتوس

لاریپولیکا از سه گزینه جانشینی سرمربی یوونتوس یعنی آندره آ پیرلو رونمایی کرده است.

رونمایی از سه گزینه جانشینی پیرلو در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، حذف ناامیدکننده یوونتوس از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که انتقادات از آندره آ پیرلو به اوج خود برسد و بسیاری از هواداران بیانکونری او را مقصر تلقی کنند. با این حال پس از آن دیدار باشگاه یوونتوس حمایت خود را از پیرلو اعلام کرد تا به شکل مقطعی شایعات برکناری او را رد کرده باشد.

 

با این وجود عملکرد مایوس کننده بانوی پیر تنها مختص به لیگ قهرمانان اروپا نبود و آنها در سری آ نیز بسیار پر نوسان ظاهر شده اند؛ تا جایی که شکست ابتدای هفته برابر بنوونتو باعث شد که یوونتوس بیش از پیش از رویای کسب دهمین اسکودتوی متوالی فاصله بگیرد.

 

 

1580581

 

 

از طرف دیگر روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که پس از دیدار برابر بنوونتو درگیری نسبتاً شدیدی در رختکن یوونتوس بین آندره‌آ پیرلو و رئیس باشگاه یعنی آندره‌آ آنیلی صورت گرفته است؛ موضوعی که طی ساعات گذشته به شایعات برکناری احتمالی سرمربی ایتالیایی از هدایت بانوی پیر دامن زده است.

 

در همین رابطه لاریپولیکا گزارشی در این زمینه منتشر کرده و مدعی شد که فعلاً سران باشگاه یوونتوس تصمیم قطعی برای برکناری پیرلو اتخاذ نکرده‌اند اما در صورت ادامه این روند ممکن است که این اتفاق رخ دهد و در ادامه فصل ایگور تودور، دستیار او، به شکل موقت هدایت یووه را برعهده بگیرد.

 

 

1576095

 

 

فرضیه دیگر این است که آندره آ پیرلو در ماه ژوئن از هدایت یوونتوس برکنار شود. لاریپولیکا ادعا می کند که آن گاه سه گزینه اصلی پیش روی سران باشگاه ایتالیایی خواهد بود و یکی از بین جان پیرو گاسپرینی، لوسیانو اسپالتی یا سیمونه اینزاگی هدایت یووه را بر عهده خواهد گرفت.
البته بازگشت ماسیمیلیانو آلگری نیز می تواند یکی از گزینه ها باشد اما به خاطر اختلاف با سران یووه این مسئله کمی دور از انتظار و بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها