کد خبر : 1745177 | 03 فروردين 1400 ساعت 15:21 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

چالهان اوغلو:

می‌خواهم در آینده برای گالاتاسرای بازی‌کنم؛چرا که نه؟

هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای میلان، از علاقه زیادش به باشگاه گالاتاسرای می گوید.

می‌خواهم در آینده برای گالاتاسرای بازی‌کنم؛چرا که نه؟

به گزارش "ورزش سه"، هافبک ترکیه ای ماه های پایانی قرارداد خود با میلان را پشت سر می گذارد و به همین دلیل گمانه زنی ها در رابطه با آینده او افزایش یافته است. البته در ایتالیا این پیش‌بینی وجود دارد که نهایتاً هاکان چالهان‌اوغلو طی هفته های آینده قرارداد جدیدی با روسونری به امضا خواهد رساند و در این تیم ماندگار می شود.

 

در همین ارتباط چالهان اوغلو که هم اکنون در اردوی تیم ملی ترکیه به سر می‌برد طی مصاحبه ای از علاقه اش به باشگاه گالاتاسرای صحبت کرده و می‌گوید دوست دارد در آینده برای این تیم به میدان برود چرا که از هواداران پروپاقرص آنها محسوب می شود. او گفت: " من امیدوارم در آینده برای گالاتاسرای بازی می‌کنم. چرا که نه؟ من تصویر شیر را تتو کرده ام زیرا از هواداران گالاتاسرای هستم."

 

 

1539624

 

 

با وجود اخبار مربوط به تمدید قرارداد احتمالی چالهان‌اوغلو با میلان گفته می‌شود که منچستر یونایتد نیز به شدت شرایط جذب این هافبک ترکیه ای را بررسی می‌کند و همچنین آنها برای پرداخت حقوق درخواستی این بازیکن با مشکلی روبرو نیستند. با این حال مذاکرات با روسونری ادامه دارد و بر اساس گزارشات اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نهایتاً چالهان اوغلو در میلان ماندگار خواهد شد

دیدگاه‌ها