کد خبر : 1745192 | 03 فروردين 1400 ساعت 17:23 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز توافقی حاصل نشده است؛

شایعات در مورد ژابی حقیقت دارد؟ (عکس)

بر خلاف شایعات هنوز توافقی بین ژابی آلونسو و باشگاه گلادباخ انجام نشده است.

شایعات در مورد ژابی حقیقت دارد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که مارکو روزه، سرمربی گلادباخ رسما اعلام کرد برای هدایت باشگاه دورتموند در فصل بعد به توافق رسیده و از فصل بعد در این باشگاه مشغول به کار خواهد شد. در هفته های اخیر اخباری در مورد جانشین مارکو روزه شنیده شده بود و دیروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد گلادباخ با ژابی آلونسو، مربی دو تیم سوسیداد به توافق رسیده است.

 

ژابی آلونسو در تیم های بزرگی در جهان فوتبال بازی کرده، شحصیتی معقول و محبوب به شمار می آید و زیر نظر سرمربیان بزرگی بازی کرده است. ژابی آلونسو در سال های اخیر با تلاش فراوان در حال فراگیری الفبای مربیگری بوده و بسیاری آینده ای درخشان برای این سرمربی جوان در نظر گرفته اند. همچنین ژابی آلونسو به لطف سال های حضور در بایرن مونیخ به خوبی با زبان آلمان و کار کردن در بوندسلیگا آشنا بوده و می تواند خیلی سریع خود را با محیط جدید تطبیق بخشد.

 

اما نشریه کیکر امروز فاش کرد اخبار در مورد توافق ژابی آلونسو با گلادباخ حقیقت نداشته و در واقع هنوز مذاکرات جدی بین طرفین آغاز نشده است. چندی قبل مارک ابرل، مدیر ورزشی گلادباخ در مصابه ای مدعی شد چند نامزد در تیررس این باشگاه قرار دارند، اما هنوز با شخص خاصی توافق نشده است. هنوز مدیران گلادباخ در مورد آینده تصمبم نگرفته اند و به نظر می رسد پروسه انتخاب سرمربی جدید به پایان فصل موکول شده است.

 

1584442

دیدگاه‌ها