کد خبر : 1745210 | 03 فروردين 1400 ساعت 19:51 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: زیدان قربانی خودش شده است!

آرسن ونگر معتقد است زین الدین زیدان از حمایت کامل رختکن رئال مادرید برخوردار است.

ونگر: زیدان قربانی خودش شده است!

به گزارش "ورزش سه"، برخی اخبار حاکی از آن است که اگر رئال مادرید در ادامه فصل موفق به فتح یکی از بین لالیگا یا لیگ قهرمانان نشود، زین الدین زیدان در تابستان پیش رو شغل خود را از دست خواهد داد. آرسن ونگر، سرمربی پرافتخار و سابق آرسنال مدعی شد زیدان قربانی دستاوردهای بزرگ خودش در گذشته شده و تکرار آن موفقیت های دوره اول حضور او در مادرید غیرممکن است.

 

1583986

 

آرسن ونگر گفت: "انتظارات بالای باشگاه رئال مادرید از زیدان زیدان؟ وقتی در دنیای مربیگری به موفقیت دست پیدا می کنید درادامه راه خودتان قربانی آن دستاوردها می شوید. در ادامه همیشه انتظارات برای تکرار گذشته از شما افزایش می یابد، زیرا او در باشگاه رئال مادرید موفق به فتح عناوین بزرگی شد و دستاوردهایی که داشت که تکرار آن دوباره برای این تیم غیرممکن خواهد بود.

 

از نظر من در این فصل رئال مادرید یک مورد شگفت انگیز و عجیب وجود دارد. هر بار که رئال مادرید در معرض خطر قرار گرفته و نتایج بر وفق مراد این تیم نیست، همه چیز تغییر می یابد و در نهایت بازیکنان زیدان را ناامید نمی کنند. از نظر من این روند نشانه واقعی انسجام رختکن و حمایت بازیکنان این تیم از زیدان است."

دیدگاه‌ها