کد خبر : 1745226 | 03 فروردين 1400 ساعت 22:49 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: می خواهیم خداحافظی یوواخیم لوو شیرین باشد

مانوئل نویر ابراز امیدواری کرد یوواخیم لوو پایانی درخشان از تیم ملی آلمان داشته باشد.

نویر: می خواهیم خداحافظی یوواخیم لوو شیرین باشد

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل بود که فدراسیون فوتبال آلمان رسما اعلام کرد دوران همکاری 16 ساله با یوواخیم لوو در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و این سرمربی پرافتخار بعد از رقابت های یورو 2020 از مانشافت جدا خواهد شد. مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد کسی هدایت تیم ملی آلمان را به جای یوواخیم لوو به عهده بگیرد که از تجربه و شناخت کافی نسبت به فضای موجود در فوتبال این کشور برخوردار باشد.

 

1550930

 

مانوئل نویر، در مورد تصمیم یواخیم لوو برای جدایی از تیم ملی آلمان گفت: "همه ما اهداف بلند پروازانه ای داریم و می خواهیم دوران موفق تحت هدایت یوگی لوو با را یک خداحافظی خوب به اتمام برسانیم. یوواخیم لوو پس از این دوران موفق شایسته این خداحافظی بوده و ما مشتاقانه منتظر شروع مسابقات یورو 2020 هستیم.

 

من از سال 2009 به عنوان یک نوجوان در اردوی تیم ملی آلمان حضور یافته و همه چیز و فراز و نشیب های فراوان را با یک سرمربی تجربه کردم. حالا من 35 ساله می شوم و این یک شرایط خاص است. البته شما بهترین نتایج را برای سرمربی خود می خواهید.

 

سرمربی جدید مربی تیم ملی باید تجربه زیادی داشته و شرایط بوندسلیگا و بازیکنان تیم ملی آلمان را بشناسد. اما حالا ما مجبور نیستیم به این موضوع فکر کنیم. ما باید روی وظایف خود تمرکز کنیم و همه چیز در فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گیری خواهد شد."

دیدگاه‌ها