کد خبر : 1745244 | 04 فروردين 1400 ساعت 09:27 | 50.4K بازدید | 4 دیدگاه

24 ساعت جهنمی زیدان و رئال تکمیل شد

فده والورده، هافبک اوروگوئه ای و جوان جدیدترین مصدوم اردوی رئال مادرید نام دارد.

24 ساعت جهنمی زیدان و رئال تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، روند مصدومیت های پیاپی بازیکنان کلیدی رئال مادرید در فصل جاری مشکلات فراوانی برای زین الدین زیدان و رئال مادرید ایجاد کرده و دیروز فده والورده، هفبک اوروگوئه ای و جوان این تیم نیز به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات رئال مادرید غایب بود. نشریه مارکا مدعی شد احتمالا فده والورده دو هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود و حضور او در دیدار رفت مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1552637

 

دیروز تمرینات رئال مادرید با حضور بازیکنانی که به اردو تیم های ملی دعوت نشده اند برگزار شد. در این جلسه تمرینی بازیکنانی چون تونی کروس، تیبو کورتوا، سرخیو راموس، رافائل واران، فرلان مندی، لوکا مودریچ و آندری لونین غایب بودند. البته دیروز اعلام شد تونی کروس نیز پس از ترک اردوی تیم ملی آلمان به دلیل مشکل همسترینگ به پایتخت اسپانیا باز خواهد گشت.

 

بدین ترتیب در کمتر از 24 ساعت و در آستانه یک مقطع فوق العاده دشوار و نبرد با لیورپول و بارسلونا در لیگ قهرمانان و لالیگا، زین الدین زیدان خبر مصدومیت دو هافبک ارزشمند خود را شنیده تا بدشانس های این سرمربی فرانسوی تکمیل شود. از ابتدای فصل بارها شاهد آسیب دیدگی مهره های ثابت ترکیب رئال مادرید بوده ایم و همین حالا نیز بازیکنانی چون ادن هازارد و دنی کارواخال قادر به همراهی این تیم نیستند.

دیدگاه‌ها