کد خبر : 1745250 | 04 فروردين 1400 ساعت 10:36 | 409.3K بازدید | 23 دیدگاه

لیست سرمربی هلندی لو رفت؛

بارسلونای فصل بعد رویایی بسته شد! (عکس)

رونالد کومان برنامه های خود برای ساختن بارسلونایی رویایی را ارائه داده است.

بارسلونای فصل بعد رویایی بسته شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از همین حالا آماده بستن تیمی قدرتمند برای فصل بعد است. رونالد کومان خوان انتقال یک مدافع چپ جدید به بارسلونا شده و مدیران جدید تلاش می کنند این خواسته سرمربی هلندی را فراهم کنند. البته الخاندو بالده، مدافع جوان و 17 ساله آکادمی نیز مدنظر سرمربی هلندی قرار دارد و او از فصل بعد در لیست تیم اصلی بارسلونا قرار خواهد گرفت.

 

خواسته بعدی رونالد کومان جذب یک مدافع میانی است. تقریبا تردیدی در مورد انتقال اریک گارسیا، مدافع جوان و اسپانیایی منچسترسیتی به نوکمپ وجود ندارد و این بازیکن به زودی قرارداد پنج ساله خود با بارسلونا را امضا خواهد کرد.

 

1532718

 

اما وظیفه بعدی خوان لاپورتا تمدید قرارداد با لیونل مسی و عثمان دمبله خواهد بود. لئو مسی در سال 2021 در اوج آمادگی قرار داشته و در صورت ادامه روند خوب بارسلونا در هفته های پیش رو، احتمال توافق او برای ماندن در این تیم افزایش یافته است. تمدید قرارداد با مسی مهم ترین ماموریت لاپورتا خواهد بود. همچنین عثمان دمبله نیز در حال سپری کردن بهترین فصل خود از زمان انتقال به بارسا بوده و حالا همه برای حفظ این ستاره جوان در این باشگاه توافق دارند.

 

رونالد کومان از همان بدو ورود به نوکمپ برای تقویت خط میانی خود جینی واینالدوم از لیورپول را زیر نظر داشت. قرارداد هافبک هلندی مرسی سایدی ها در پایان فصل تمام خواهد شد و با توجه به عدم توافق برای تمدید قرارداد تا امروز، همه چیز مهیای ورود این بازیکن به باشگاه بارسلونا است.

 

اما ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون نیز گزینه رونالد کومان برای تقویت خط حمله است. دیپای که فصل قبل نیز در آستانه توافق با بارسلونا بود، از پایان فصل جاری دیگر با لیون قرارداد ندارد و خوان لاپورتا به راحتی قادر به توافق با این بازیکن خواهد بود.

 

1584507

دیدگاه‌ها