کد خبر : 1745260 | 04 فروردين 1400 ساعت 11:14 | 71.6K بازدید | 8 دیدگاه

خیز بلند رونالدو برای رسیدن به رکورد علی دایی

کریستیانو رونالدو این هفته به دنبال دستیابی به یک رکورد تاریخی است.

خیز بلند رونالدو برای رسیدن به رکورد علی دایی

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال امشب در شرایط با آذربایجان روبرو می شود که به دلیل مصدومیت، بازیکنانی چون په په و روی پاتریشیو را در اختیار نخواهند داشت. کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله با 102 گل با رکورد دایی هفت گل فاصله دارد و هدف او نزدیک شدن به این رکورد تاریخی خواهد بود.

 

زدن هفت گل در سه بازی هدف کریستیانو رونالدو خواهد بود و او برای تبدیل شدن به بهترین گلزن فوتبال در عرصه ملی نیاز به درخشش در هفته پیش رو دارد. ستاره پرتغالی در دوران حرفه ای خود 102 گل در ترکیب تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده و قصد دارد هرچه سریعتر به رکورد علی دایی، مهاجم سابق تیم ملی ایران با 109 گل دست یابد.

 

1584519

 

تیم ملی پرتغال با در اختیار داشتن برناردو سیلوا و برونو فرناندز و مدافعان کناری باکیفیتی مانند گوئریرو و ژائو کانسلو می توانند به کریستیانو که معمولا در کنار ژائو فلیکس یا دیوگو ژوتا در ترکیب قرار می گیرد، کمک کنند تا به این رکورد بزرگ دست پیدا کند.

 

اما فرناندو سانتوس نمی تواند روی دو عضو اصلی تیمش در بخش دفاعی حساب باز کند. په په و روی پاتریشیو به دلیل مصدومیت از لیست خارج شده اند و دوآرته و روی سیلوا در خط دفاعی به اردوی دعوت شده اند.

 

همچنین لوپه از لیون نیز احتمالا درون دروازه قرار خواهد گرفت. این دیدار به جای پرتغال در تورین برگزار می شود و به دلیل محدودیت های ویروس کرونا، بسیاری از بازیکنان نتوانستند خود را به اردوی تیم ملی پرتغال برسانند.

دیدگاه‌ها