کد خبر : 1745277 | 04 فروردين 1400 ساعت 12:50 | 39.1K بازدید | 3 دیدگاه

شوک به اینتر؛ کونته جدا خواهد شد؟

ممکن است آنتونیو کونته در پایان این فصل از باشگاه اینتر جدا شود.

شوک به اینتر؛ کونته جدا خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"،  نشریه توتواسپورت مدعی شد در صورتی که مدیران اینتر نتوانند خریدهای جدید را تضمین کرده و لیست آنتونیو کونته را جذب کنند، ممکن است این سرمربی ایتالیایی باشگاه اینتر را در تابستان پیش رو ترک کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، بازگشت به لیگ برتر و حضور در منچستر یونایتد یا تاتنهام محتمل ترین گزینه پیش روی آنتونیو کونته هستند.

 

1580473

 

اینتر در فصل جاری و در سری آ شرایط خوبی داشته و در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به میلان، با شش امتیاز برتری در صدر جدول سری A قرار داشته و در آستانه فتح اسکودتو بعد از یک دهه است. اما کونته بارها در مورد مشکلات مالی باشگاه و عدم توان در برطرف کردن نیازهای تیم صحبت کرده و به عنوان مثال به علت کمبود بازیکن مجبور شده بازیکنانی چون کریستین اریکسن و ایوان پریشیچ را در پست های جدید و متفاوتی به کار بگیرد. مشابه همین اتفاق در سال 2014 و در دوران حضور کونته در یوونتوس رخ داد و این سرمربی به علت عملی نشدن خواسته های خود از بیانکونری جدا شد.

 

کونته سالانه 12 میلیون یورو در اینتر دستمزد می گیرد و باشگاه های ایتالیایی قادر به پرداخت این مبلغ نیستند، بنابراین بازگشت به لیگ برتر راه حل عملی تر برای سرمربی سابق چلسی خواهد بود. دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد هنوز رد این فصل قادر به کسب نتایج مورد نظر خود نبوده اند و اخباری در مورد احتمال حضور کونته روی نیمکت یکی از این دو تیم در فصل بعد شنیده شده است.

دیدگاه‌ها