کد خبر : 1745279 | 04 فروردين 1400 ساعت 13:12 | 62.9K بازدید | 3 دیدگاه

انتقال مدافع اسپانیایی به بارسلونا قطعی شد (عکس)

اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی اولین خرید قطعی بارسلونا در فصل تابستان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با کادر مدیریتی جدید خود از همین حالا به دنبال مهیا کردن تیمی قدرتمند و پرستاره برای فصل بعد بوده و قصد دارد ناکامی سال های اخیر خود در لیگ قهرمانان را جبران کند. نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد این تیم برای انتقال اریک گارسیا به توافق رسیده و مدافع اسپانیایی منچسترسیتی قطعا از ابتدای فصل بعد لباس بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

 

1543841

 

قرارداد اریک گارسیا با باشگاه انگلیسی در پایان فصل تمام می شود و از چند هفته دیگر و در ماه آوریل، مدیران بارسلونا برای توافقات نهایی با مدیر برنامه این بازیکن وارد عمل خواهند شد. قرارداد اریک گارسیا با بارسلونا پنج ساله خواهد بود و او اولین بازیکن از پروژه بازگشت بارسلونا زیر نظر خوان لاپورتا لقب می گیرد.

 

خود اریک گارسیا دیروز در مصاحبه ای در خلال حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا مدعی شد همه چیز را به مدیر برنامه اش سپرده است. اما او لیونل مسی را بهترین بازیکن جهان توضیف کرده و بازی کردن در کنار او را خوشحال کننده دانست. رونالد کومان، سرمربی فعلی بارسلونا نیز به سبک بازی این مدافع جوان و رشد کرده در آکادمی لاماسیا علاقه فراوانی داشته و همه چیز مهیای ورود اریک گارسیا به استادیوم نوکمپ در هفته های پیش رو است.

 

1584532

دیدگاه‌ها